Thrillery - str 23

  • Piekło skazańców - Prolog

    Roy nie śpieszył się jakoś szczególnie, uznał, że zawsze znajdzie się czas na papierosa czy dwa, a biorąc pod uwagę panującą godzinę policyjną, raczej nie musiał ...

  • ,,Mięso" cz. 43

    Cz. 43 Tydzień, po dość obfitej dostawie mięsa, lekko podenerwowana kobieta dzwoni do swojego dostawcy. - Kiedy będzie towar?- Pyta, bo zwykłe mięso od kurczaka, czy innego ...

  • Ukojenie cz. 47

    W pubie, w którym już dziś był, pojawił się pięć minut później. Podszedł do baru. – Jest już Dave? – Zawisł na ladzie. – Zaraz go zawołam – usłyszał od tej ...

  • Ukojenie cz. 12

    Podniósł ciężkie powieki. Przez rozmazany obraz dostrzegł wokół siebie biały kolor. Chciał obrócić się na bok, ale ciało miał jak z drewna. Nachyliła się nad nim ...

  • ,,Mięso" cz. 59

    Cz. 59 Wszystko piekło ją tak strasznie, że zastanawiała się, czy nie jest przypadkiem lato i słońce niemal spaliło jej skórę. Początkowo nie była w stanie ...

  • Ukojenie cz. 23

    Uwaga! Zawiera treści przeznaczone osobom pełnoletnim! *** Chłopak nałogowo przyglądał się najdroższej, nie mógł nacieszyć oczu. Uśmiech nie znikał jej z twarzy ...

  • ,,Mięso" cz. 20

    Cz. 20 Witaj. Niestety nie stać mnie na entuzjazm, bo ostatnio coś straciłam humor. Nie mogę znieść widoku niektórych ludzi. Już samym wyglądem sprawiają, że nóż mi ...

  • Ukojenie cz. 42

    Leżał chyba długo, bo gdy się ponownie ocknął, było już ciemno. Szumiało i kręciło mu się w głowie, czuł przenikliwe zimno i tnący ból. Ciężko przysunął do ...

  • ,,Mięso" cz. 51

    Cz. 51 Melasia przesiedziała trzy godziny na dworze, zanim wpadła na pewien pomysł. Praktycznie nie kosztował on jej zbyt dużo wysiłku. Wmawiała sobie, że powinna wpaść ...

  • Brudna gra-Rozdział II

    -Bardzo się cieszę, że udało się państwu znaleźć dla nas czas.-powiedział senator stając obok dużego, plazmowego telewizora na którym wyświetlały się cztery kółka ...

  • ,,Mięso" cz. 29

    Cz. 29 No i stało się. Wiedziałam, że moje szczęście nie może trwać wiecznie. Nie rozumiem, tylko, dlaczego sama ubzdurałam sobie, że mogłoby coś z tego wyjść ...

  • Ukojenie cz. 44

    Emma wróciła ze sklepu i włączyła ekspres, a młody schował się w łazience. – Usmażę jajka, może być? – zapytała. – Pewnie, w twoim wykonaniu wszystko może ...

  • Re-medium – rozdział II

    Gatunek: Thriller kryminalny z elementami komedii i erotyki. Może zawierać brutalne i kontrowersyjne sceny. II „No i porażka” – skwitowałem w myślach, obserwując ...

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 7

    ,, Jedna chwila może zmienić wszystko.’’ Christoph M. Wieland Rozdział szósty Kłótnia rodziców Przez dobre dziesięć minut, podczas których mama oddawała wszystko co ...