,, Czerwony autobus widmo" cz. 10
,, Czas bezlitośnie miele dni, godziny, chwile, nie patrząc nikomu w twarz. Jest jak lawa; wszędzie dociera i wszystko zalewa.’’ Gabriele Adani Rozdział dziewiąty ...
,, Czas bezlitośnie miele dni, godziny, chwile, nie patrząc nikomu w twarz. Jest jak lawa; wszędzie dociera i wszystko zalewa.’’ Gabriele Adani Rozdział dziewiąty ...
Cz. 40 Posłuchaj… Wczoraj wieczorem o mało nie wpadłam. Zgarnęłam gościa, ale nie przypuszczałam, że pójdzie za nim kumpel. Śledził go, nie wiem, dlaczego, ale mogę ...
,, Przeszłość już do was nie należy. Czasu, który nadejdzie, nie możecie być pewni. Jedynie obecna chwila jest wasza.’’ Św. Katarzyna ze Sieny Rozdział dziesiąty ...
Cz. 44 Witaj. Niebawem wyjeżdżam. Znowu. Tym razem nie będzie mnie trochę dłużej. Oczyściłam już świat z moich jajeczkowych bobasów i mogę teraz w spokoju odejść ...
-Muszę przyznać-powiedział senator zwracając się do swoich kompanów podczas wideo spotkania.-że zgarnięcie całej trójki było lekkim błędem. „DJMonkeyy” świetnie ...
„Co się stało?”-pomyślał mężczyzna odzyskując powoli świadomość. Oprócz suchości w ustach czuł ból w mocno skrępowanych nadgarstkach i kostkach. Jego kończyny ...
Cz.63 Pokochaj mnie. Pokochaj mnie. Tylko ciebie chcę. Tato… Czy nie wystarczy nam już tej zabawy w ciuciubabkę? Pokaż mi się. Wróć do mnie. Dosyć mam tego wszystkiego ...
,, Wielu traci czas i cierpliwość na to, czego powinni zaniechać; jednego i drugiego zabraknie im, kiedy będą chcieli odrobić to, co zaniedbali.’’ Baltasar Gracian ...
,,Potrójnym krokiem zdąża czas: Niepewnie zbliża się przyszłość, Teraźniejszość mknie niczym strzała, Odwiecznie niema pozostaje przeszłość.’’ Fryderyk Schiller ...
,, Tylko ten, kto wierzy w to co będzie, wierzy w to, co jest.’’ Przysłowie brazylijskie Rozdział piętnasty Zagubieni Gdy tylko minął pierwszy szok odepchnąłem ojca ...
„Co za idiota!”-przeklęła „Monkeyya” w myślach „Lady” ukrywając się za rogiem, przed pchającymi się ku niej uzbrojonymi w broń szybkostrzelną, kamizelki ...
,, Niepozorny jest czas człowieka na ziemi, niepozorne miejsce, jakie na niej zajmuje, niepozorana sława, jaką po sobie zostawia potomnym.’’ Marek Aureliusz Rozdział ...
Z piskiem opon samochód zatrzymał się niedaleko wysiadającego ze swojego pojazdu Adama. Siedzący za kierownicą mężczyzna uważnie przyglądał się każdemu ruchowy ...
Weekend jak wszystko inne musiał dobiec końca. Znów był poniedziałek, a ja znów musiałem iść do „pracy” w „laboratorium”. Jedyną miłą rzeczą pozwalającą mi ...