Kryminalne - str 11

  • Facebookowa znajomość

    Właściwie to nawet sam nie wiem kiedy założyłem konto na Facebooku. Jeszcze niedawno internetowy świat był dla mnie pojęciem obcym. Do tej pory skupiłem się na ...

  • Wieniec

    Jędrek Morycz, ten z Handzlówki, co siedzi, kolegował się najbardziej z Tadkiem Drabiną. Koledzy to byli od wieków – po prostu nierozłączni. Tadek nigdy się nie ...

  • Psychoza

    Wszystko zaczęło się od tego, kiedy jej ukochany Luke rzucił ją dla innej, o wiele atrakcyjniejszej dziewczyny. Byli ze sobą trzy lata. Myślała, że on się jej ...

  • "Miś"

    Wilki?... Ja ich całą zgraję Pozabijam i pokraję! "Stefek burczymucha" Konopnicka Maria wierszyk dla dzieci... Jestem zrozpaczony. W jednej chwili straciłem wszystko. Dom ...

  • "Strach"

    Kolejny wieczór ?, kolejny wieczór obaw, czy przypadkiem nie przyjdzie pijany czy też może w ogóle się nie zjawi. Bałam się, czy przypadkiem nie wpadnie mu do głowy ...

  • "Ucieczka"

    Jednego z listopadowych wieczór wraz z kumplami wychodziliśmy z pobliskiego baru. W piątkowe wieczory zawsze wpadaliśmy tam żeby się trochę pośmiać, pogadać, po prostu ...

  • Film akcji na żywo

    Wydarzyło się zaledwie wczorajszego dnia, sama nie wiem czy zakwalifikować do kategorii kryminał czy przygoda, gdyż obie te kategorie pasują tu doskonale. Ale zacznijmy od ...

  • Ningen Akuma

    Ningen Akuma W pewnym mieście o nazwie Akihabara w pokoju śpi pewna dziewczyna o długich białych włosach sięgających do bioder i czarnych dużych oczach. Zawsze jak ...

  • System

    Marek przeglądał bez zastanowienia dokumenty leżące na biurku. Nie czuł tego co kiedyś. Pasja, która cechowała go, gdy zaczynał karierę prokuratora przeminęła. Chęć ...

  • Martwi za życia

    ROZDZIAŁ I W popołudniowej ciszy ostatniego dna roku Mat Joubert rozmyślał o śmierci. Jego ręce mechanicznie czyściły służbowy Z88. Siedział w fotelu w salonie ...

  • Księga

    Wróćmy do historii z przed kilku dni o malej dziewczynce. O jej śnie, w którym ledwo uniknęła śmierci. Pomógł jej chłopiec którego znała, ale skąd ? to jest właśnie ...

  • Dlaczego tak?

    Byłam z powrotem 8-letnią dziewczynką, która została sama w domu. Rodzice wyszli na jakąś imprezę, a ja zostałam sama z psem. Pożegnałam ich i po jakimś czasie ...

  • Zakazane Owoce

    Ciemna noc. Zimna, zamglona wieś cała już spała. Jedynie zimny mężczyzna mieszkający na uboczu wioski chodził bezczynnie po swoim sadzie. Patrzył, dbał i pielęgnował ...