Kryminalne - str 9

  • Więzień cz. 1

    "PLANY" Mężczyzna wpatrywał się w szare, brudne ściany celi, w której się znajdował. Jego wzrok był pusty, a we wpatrywaniu się w ściany nie było żadnego celu. Na ...

  • Śledztwo cz. 2

    10 DNI OD ZAGINIĘCIA Tym razem pies natrafił na jakiś trop. Wydawałoby się, że zaprowadzi policjantów do celu. Kulczycki żwawo kroczył za brygadą. Był zdenerwowany ...

  • Skok słonia cz. 5 (ostatnia)

    Sobotni wieczór. Przyjemne powietrze orzeźwiało wnętrze mieszkania państwa Krugerów. Pani Lucyna spędzała czas bujając się spokojnie w fotelu. Oddawała się relaksowi ...

  • Śmierć przyjaciela

    Prawdziwa historia Cała historia wydarzyła się kilka dni po zakończeniu roku szkolnego. Wszyscy moi znajomi postanowili uczcić większe lub mniejsze sukcesy związane ze ...

  • Mój tato, mój bohater

    Był ciepły, słoneczny dzień. Wracałam ze szkoły do domu ciągle myśląc o ostatniej lekcji fizyki, na której nauczyciel dał mi wyraźnie do zrozumienia, że nie mam co ...

  • Miłosna Terapia

    Zamknąłem ją w piwnicy. Pomyślałem, że tak będzie bezpieczniej. Czasami życie zmusza nas do podejmowania trudnych decyzji. Nie powiem, wahałem się, ale stwierdziłem ...

  • Bakterie zginą, nim skrzydła rozwiną.

    Właśnie skończyła się wieczorynka i na ekranie telewizora pojawiły się reklamy. Czteroletnia Marcysia wiedziała, że jej dzień już dobiega końca. Czas powiedzieć ...

  • Demoniczny sklepik

    Ciężkie krople deszczu rozbijały się o twardą drogę. Gęste, ciemne chmury odcięły dostęp do jasnego nieba. Wszędzie panował mrok, chociaż do zmierzchu było jeszcze ...

  • Profesor Miller

    Kamil był bardzo szczęśliwy będąc znów w lesie w niedzielny poranek. Radość potęgował dodatkowo fakt, że towarzyszyła mu ukochana mama. Krystyna jako prezes dużej ...

  • ZWODNICZY PUNKT WIDZENIA

    POWIEŚĆ KRYMINALNA AUTOR: KRZYSZTOF SZUFLA. POWIEŚĆ DOSTĘPNA RÓWNIEŻ W FORMIE AUDIO E-BOOKA DO ODSŁUCHANIA NA YOUTUBIE LINK DO AUDIOBOOKA TO: ...

  • NIEZNAJOMY

    Strugi deszczu uderzały dźwięcznie o parapet. Absolutnie nie było mowy o zaśnięciu. Powodem nie był jedyne hałas, lecz także ogromny ból jaki odczuwał podkomisarz ...

  • Doktor śmierć cz. 3

    Doktor Clark postanowił nie ociągać się z poszukiwaniami trzeciej ofiary. Chciał doprowadzić swój plan do końca jak najszybciej, dopełnić album trzecią fotografią ...

  • "Zagadki Czasu." cz. 1

    ‘’Zagadki Czasu” Dzień jak zwykle w Londynie nie był zbyt piękny, ale jak mówiła matka: ‘’Nie marudź!”. Próbowałam się rozbudzić, ale bez skutku. Kręciłam ...

  • Samobójca

    Wstaję, budzik 3 nad ranem podaje. Jestem przerażona, ze strachu spocona. Chcę wykrzyczeć całemu światu "NIE CHCĘ ŻYĆ”, lecz krzyczeć nie mogę. Siedziałam na ...