Przygodowe - str 67

  • Dom's Revenge 1

    Stawiam kroki, pod stopami widzę żwir, głową ciężko opada, powieki są wilgotne. Co właściwie się stało? Wokół szum lasu. Niby powinien uspokajać, ale jest zupełnie ...

  • Tylko raz

    Przeszywający ból w okolicy brzucha wyrwał mnie z błogiego snu. Nie pamiętałam o czym śniłam, ale chciałam żeby ten stan trwał i trwał. Otworzyłam gwałtownie ...

  • Maska-Rozdział 5

    Damian schodził z pokładu więziennego transportowca, czujnie rozglądając się wokół. Był gotowy uciec, jak tylko nadarzy się okazja. Zanim kroczył brodaty major, ćmiąc ...

  • Mur-Rozdział 7

    Cel, podróż, żyć dla czegoś. Jak to miło brzmiało i jak trudne jest to w rzeczywistości. Nie potrafiłem znaleźć wspólnego języka z tą dziką przybyszką zza muru ...

  • Child Of Fate cz. 2

    A o to druga część, miłego czytania. Rozdział 2 Pierwszą rzeczą jaką zobaczył po przebudzeniu, był "sufit” wykonany z gałęzi, drugą natomiast opierającą się ...

  • INSTRUKTOR - Rozdział 11

    Rozdział 11 - V3 Danka zrobiła zbliżenie obrazu z kamery. Błyskawicznie otworzyła małą klapkę na ścianie i wdusiła czerwony guzik. – Nie ruszaj się teraz i nic nie ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 15

    Cały obóz przepełniony był plotkami o nowej pani oficer, a przydomek Srebrna Wiedźma niemalże zawsze asystował przy jakichkolwiek wzmiankach. Trudno nie wspomnieć o ...

  • Życie trudne jest cz.71

    Nie zaparkował idealnie w liniach, ale nie obchodziło go to wcale. Zamknął auto i stanęli pod domofonem. – Jaki numer? – Trójka. Marta wybrała trzeci numer i czekali ...

  • I rozdział.

    Każdy kto jest teraz Nieśmiertelnym, był kiedyś człowiekiem, normalną odmianą rasy. Z tego co słyszałem stwierdzam, że nie wiodą oni zbyt ciekawego życia, ciągła ...

  • Zdrajca, cz.6

    LAURA Wpadam do środka i kładę dziewczynę na pierwszym wolnym łóżku, zaraz obok drzwi z krzyżem. Wołam pielęgniarkę. Starszą kobietę z krótkimi, siwymi włosami ...

  • Pantarea [2]

    Złotowłosy mężczyzna dynamicznie pochylił się, po czym z impetem skoczył przed siebie układając lewy bark w pozycji gotowej do staranowania przeciwnika. Mięśnie jego ...

  • Życie to ciągły trening cz.69

    Z czystej ciekawości Olek przejechał przed sklepem, pod którym doszło do jego starcia z pijakami. Faktycznie nie było żadnego, z którym miał okazję się bić. Taki widok ...

  • Maska-Rozdział 11

    Urządzenie, które dostał od Lili, było najlepszego sortu. Nie tylko zakłócało sygnał, ale również podmieniało go na fałszywy, co pozwalało na wiele możliwości ...