Przygodowe - str 27

  • Kodeks zabójcy cz.3 - Wstąpienie do bractwa

    Kolejna część przygód Adama, mam nadzieję, że się spodoba :) Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, to proszę je napisać w komentarzu, na pewno wezmę je pod uwagę :) Rozdział ...

  • Życie trudne jest cz. 43

    – Odwieźć cię? – Jeżeli nigdzie się nie spieszysz – wycierała mokre włosy ręcznikiem. – Mam ochotę na jajecznicę. Mogę zrobić więcej. – Też zjem. Ubiorę ...

  • Akademia uczuć (I)

    Z życia należy czerpać jak najwięcej dobrych rzeczy. Trzeba również wykorzystywać swoje talenty. Ja od najmłodszych lat pragnęłam być aktorką. Sumiennie ćwiczyłam ...

  • Ziemia z popiołów II: Rozdział 01 – Warownia

    Grube ściany chroniły przed zimnem i wiatrem. Szyby były, rzecz jasna wybite, lecz w tym budynku nie miało to większego znaczenia, gdyż pokoje były tak rozplanowane, żeby ...

  • Miłość sensem życia cz. 44

    Siedziałam zniecierpliwiona na łóżku i czekałam na przyjaciółkę. Przerażał mnie jej stan. Wczorajszego wieczoru nie wydusiła ani słowa. Słyszałam jedynie jej szloch ...

  • Przeklęty: Brann. Część 1, rozdział 3

    Upokorzona Catriona leżała na podłodze, płacząc cicho. Zaciskając pięści z gniewu i bezsilności, wpatrywała się w kamienny sufit. Łzy obficie rosiły blade policzki ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy. cz.3

    Środa To co się stało było niewiarygodne. W drzwiach staneli moi 3 najlepsi przyjaciele. Tomek, Kuba, I Olek. Uzbrojeni byli w pistolety, nie mogłem uwierzyć w to co się ...

  • Przeklęty cz.19

    Pierwszy dzień po powrocie do swojego mieszkania w Edynburgu, Arlene przeleżała w łóżku. Płacz w końcu ustał, ale na myśl o tym, że Kaidan jej nienawidzi, czuła ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.4

    Przepraszam że tak długo nie pisałem ale miałem masę nauki ;p Czarny chevrolet skręcił w kierunku morza i jechał spokojnie opustoszałą ulicą.Nagle Patryk usłyszał ...

  • Miłość sensem życia cz. 39

    Minęła noc. Obudziły mnie promienie porannego słońca. Westchnęłam cicho, patrząc za okno i mocniej wtuliłam się w Chrystiana. Poczułam jego mocne perfumy. Jaśmin i ...

  • Miłość sensem życia cz. 31

    Nadszedł ranek. Do wszystkich budynków w stolicy wpadło oślepiające, wiosenne światło słońca. Leokadia leżała w łóżku, wtulona w męża. Płakała całą noc, nigdy ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 6

    Mówiło się, że Harold IV przez kronikarzy i dziennikarzy już nazywany jest Dobrym. Harold IV Dobry. Tak o nim mówiono i pisano. Aleksandra nie mogła się z tym kłócić ...

  • Miłość sensem życia cz. 68

    ***Zamek księżniczki Leokadii…*** „Moja, droga, córko! Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej. Nasza rodzina żyje w dobrym zdrowiu. Znalazłem męża dla twej ...

  • Dziennik ocalałego z apokalipsy. cz.5

    Sobota Szczerze, to gdyby nie ten dziennik nie wiedziałbym, który dzień tygodnia dzisiaj mamy. Dlatego muszę sobie pogratulować tak świetnego pomysłu. Ale wracając do mych ...