Przygodowe - str 28

  • Mur-Część II-Rozdział 18

    Napływające wieści o braku kontaktu z Inkwizycją ani trochę mnie nie uspokoiły. Czułem, że gdzieś tam są, plugawiąc swym złem tę dziką krainę. Popijając ...

  • Szukałem cię cz.10

    „Drogi, książę! Nadszedł czas na mnie i na to, byś poznał prawdę… Jest ona okrutna. Nie powiedziałem Ci o wszystkim. Byłem tchórzem, wiem. Bałem się konsekwencji ...

  • Wilkołaki tak mają.1.Przykre zdarzenie.

    Paulina szła przez ciemny las.Była to 21 letnia kobieta z ciemnymi włosami, wzrostem około 1.70.Zbliżała się 1.00, ale ona dalej szła.W ciągu tego dnia w jej życiu ...

  • Dom - 63

    Postanowiłem spróbować wstać. Chyba na serio napaliłem się za wszystkie czasy bo było mi cholernie niedobrze. Nie wiedziałem czy zemdleje czy puszczę pawia. Nie chcąc za ...

  • Child of Fate cz.14

    Kolejny rozdział moich nocnych wypocin, miłej lektury :) Rozdział 14 - Ben, czego Darken użył na Richardzie?- spytała Teyla - Czar Oriona. Nie mam pojęcia jakim cudem był ...

  • Miłość sensem życia cz. 11

    "-Aleksandra, tak?- spytał Fryderyk. -Tak- odparła grzecznie. -Tańczyłaś dla księcia Chrystiana? -Tak- nie skłamała- Byłam jedną z szóstki, które zatańczyły ...

  • Życie trudne jest cz.72

    Poprzedniego dnia, a właściwie nocy siedzieli do późnych godzin przed telewizorem. Dzięki serwisowi filmowemu wrócili do starych, dobrych czasów i filmów, które ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 12

    Ostatni dzień przed wyjazdem musiał być dniem zebrania się Rady, żeby omówić najistotniejsze szczegóły umowy handlowej, którą Aleksandra miała podpisać w imieniu ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 30 (ostatni)

    Przeniosłem się do jednego z europejskich miast, które nigdy nie śpi. Powoli wyszedłem z bocznej uliczki, mrużąc oczy od południowego słońca. Przede mną auta kłębiły ...

  • Magiczne kłamstwa

    - Lucy !! – głos mamy wpadł jak huragan do mojego pokoju. – Spóźnisz się do szkoły! Wstawaj. Poczułam chłodne powietrze na nogach. Rozpowszechniało się coraz ...

  • Mur-Część III-Rozdział 19

    Podróżowałem wraz z ludzką dziewczyną przez następne dni, próbowałem znaleźć dla niej leki i żywność w napotkanych wioskach. Niestety, wieśniacy, jak tylko mnie ...

  • Miłość sensem życia cz. 32

    Chrystian siedział na swoim łóżku. Cały czas, nie wiedzieć czemu, miał przed sobą obraz brata, chcącego popełnić samobójstwo. To nie było z jego powodu, dlaczego Bóg ...

  • Miłość sensem życia cz. 50

    W pomieszczeniu panowała tak głęboka cisza, że można było usłyszeć latającą muchę. Po ciałach mężczyzny i dziewczyny przechodziły nieprzyjemne dreszcze, coraz to ...