Horrory - str 23

  • Wieczna Ciemność - rozdział 4 "kochanie..."

    – Om...meg...Omego… To nie twoja wina… – powiedziała Cahan, ważąc każde słowo. – Naprawdę. Ten sen… Ktoś chciał nas skłócić… Omego, kurwa, jesteś dla ...

  • Scream v.2 #1

    W fikcyjnym miasteczku Conewood dochodzi do serii brutalnych morderstw, cała historia kręci się wokół 17-letniej Rosie, która dotychczas prowadziła beztroskie życie ...

  • Przemoc ekonomiczna 10.

    Mieszkanie z tyranem powoduję, że człowiek się zmienia na gorsze. Dnia 11.02.2023 postanowiłam wstać rano (5:50) i pojechać z moim ojcem na zakupy (bo sam mi nie weźmie ...

  • Nawiedzona Rezydencja (XXIII)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Przemoc ekonomiczna część 5.

    Cześć, nieformalne przywitanie. Nie mam siły na bycie formalną, bo od kilku dni przeżywam koszmar i nie śpię po nocach. Mam nadzieję jednak, że ten koszmar skończy się ...

  • Wampirze szczęki - część 4

    Lordowi udało się dotrzeć na zamek przed świtem. Wezwał swoich podwładnych i zasiadł w gabinecie razem z Lloydem i Danversem. Na biurku postawił butelkę, ale wcześniej ...

  • Inwazja zombie cz. 6- O krok od śmierci

    -Zaraz przecież został ugryziony...- I w tym momencie złapał mnie za rękę, budząc się jako dziwak. -Co jest kurwaa!?- Krzyczałem pod wpływem impulsu. Szarpaliśmy się ...

  • Bezdech # 2

    Przysypiał. Siedział z szeroko rozstawionymi nogami, pochylony w przód. Jego ręce podparte łokciami o nogi podtrzymywały głowę, której niemal nie było widać pod ...

  • Nawiedzona Rezydencja (X)

    Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...

  • Przemoc ekonomiczna część 6.

    Cześć, chciałabym żeby do każdego trafiły moje opowiadania. Żeby ludzie w końcu zrozumieli, że mój ojciec to tyran, despota, sknera, gnębiciel, szantażysta i ...