Sto lat młodej parze, czyli nigdy nie tańcz z topielicą!
Wiem, Czytelniczki i Czytelnicy, że znów atakuję was przydługim wstępem, lecz tym razem szczególnie zachęcam do jego przeczytania, gdyż jest istotny dla właściwego ...
Wiem, Czytelniczki i Czytelnicy, że znów atakuję was przydługim wstępem, lecz tym razem szczególnie zachęcam do jego przeczytania, gdyż jest istotny dla właściwego ...
,,Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać” Canfield Jack 14 W nocy słyszałam jak rodzice o coś się kłócili, ale nie rozumiałam, o co. Potem nagle ich głosy ...
,,Pamiętaj, jeśli masz w życiu wszystko, co tylko może zapragnąć każdy, łącznie z tobą i gdy pewny jesteś, że już niczego ci nie potrzeba, to znaczy, że jesteś albo ...
,,Najlepszą metodą przewidywania przeszłości, jest tworzenie jej” Kay Alan 16 Zerwałam się na równe nogi z łóżka i nie patrząc pod nogi wpadłam przez pomieszczenia ...
,, Najważniejszą rzeczą w porozumiewaniu się jest słyszeć to, czego nie powiedziano” Drucker Peter 17 Pani Paulina okazała się być przemiłą staruszką już w dosyć ...
,, Chciwość pieniędzy jest największą przeszkodą w otrzymywaniu ich” Ford Henry 18 Zrozumieć to jedno, ale być w stanie tego wysłuchać, to drugie. Podczas gdy pani ...
,, Wielcy ludzie są dumni, mali zarozumieli ” Byron George G. 19 Po rozmowie z Panią Pauliną poszłam do taty i zapytałam się go, czy mogę na nogach wrócić do domu ...
Dom wyglądał naprawdę potwornie, zaniedbany i zniszczony trawiącą go chorobą. Grzyby porastały sufit, koszmarne plamy zdobiły ściany, a tynk dosłownie odpadał na moich ...
Rodziców Piotrka nie było w domu tego wieczora, gdyż wybrali się na imprezę charytatywną. Dziewiętnastolatek został więc sam i postanowił zaprosić kolegów. W końcu ...
* ROZDZIAŁ 2/9 * Popycham Amelię do przodu, by oparła się na łokciach, po czym nie czekając ani sekundy dłużej uderzam dłonią o wypięte pośladki. Mocno. Może nawet za ...
Siedzę w tym momencie przed komputerem, przestraszony i bezradny. Za chwilę zostanę zamordowany, chociaż nie znam dokładnego momentu. Przyjaciel opowiedział mi dzisiaj ...
,, W człowieku tylko żołądek bywa i to nie czasem w pełni zadowolony” Mill Stuart John 20 Droga do naszej piwnicy upłynęła mi dość dziwnie spokojnie. Ulicą nie ...
Kiedy po raz pierwszy tam wszedł, nie słyszał ich śpiewu. Znalazł za to coś innego. Rozbite jaja. Jego ogród był wtedy jeszcze mały i nic nieznaczący, ale z czasem ...
- Szeryfie, to naprawdę ważna sprawa – mówił Wick, po uzyskaniu połączenia z jedyną osobą będącą w stanie mu pomóc. Streszczona wersja wydarzeń nie brzmiała ...