Pieprzyć to! Stan i Wick powracają! 3
Wick nie wiedział, co robić. Czyżby facet od toporka wyciągnął Stana i zabrał ze sobą? Co tu się dzieje? - Mnie szukasz? – zapytał Stan, wychodząc z cienia. Wick omal ...
Wick nie wiedział, co robić. Czyżby facet od toporka wyciągnął Stana i zabrał ze sobą? Co tu się dzieje? - Mnie szukasz? – zapytał Stan, wychodząc z cienia. Wick omal ...
Nazywali go Panem Drobniakiem, bo zawsze potrzebował drobnych. Mówiło się, że gdy ich nie dostał zjadał osobę, która mu ich nie dała. Panem Drobniakiem był młody ...
,,(…) poszli w kierunku domu (…). Istnieją domy pełne życia (…). Są też takie, które sprawiają wrażenie… opuszczonych, niemal martwych. Ten dom zdecydowanie ...
,,Czym dla ptaka są skrzydła, tym dla człowieka przyjaźń i wznosi go ponad proch Ziemi’’ Raudive Zenta M. 3 Nie chcieliśmy przeszkadzać rodzicom w przenoszeniu naszych ...
,, Ludzie wystarczająco szaleni, by sądzić, że mogą zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają’’ Jobs Steve 4 Tuż za metalowymi drzwiami, które od strony ...
,, Kto nie zauważa cierpiącego, ten będzie również ślepy na róże’’ Spaem’ann Heinrich 5 Tej nocy spaliśmy razem z rodzicami na bardzo niewygodnym łóżku, gdzie ...
,, Konsekwencje naszych czynów biegną szybciej, niż my przed nimi uciekamy’’ Deval Jacques 6 - I jak ci się spało kochanie?- Zapytała mnie mama podając na stole ...
Tytuł oryginału: „The Haunting of Palmer Mansion” Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem ...
,, Wszystkie domy stałyby się grobami, gdyby nie były otwarte dla gości’’ Gibran Kahil 7 Po tym dziwnym incydencie powiedziałam mamie, że idę się przejść po okolicy ...
,, Miłość oznacza pozwolić drugiej osobie prześladować nas’’ Fiodor Dostojewski 8 Babcia Amelia nigdy nie była na nic chora. Znałam ją już od dziecka, choć fakt ...
,, Strach jest rzeczą ludzką. Tylko ludzie głupi niczego się nie boją’’ Antonio Hill 9 W piwnicy jak zwykle atmosfera była warta pięć groszy, jeśli chodziło o ...
,, Udawanie dobroci odstręcza bardziej niż otwarte zło” Tołstoj Lew 11 Śniadanie zjadłam na milczka. Nie wyobrażałam sobie, abym miała się do niej uśmiechać i ...
,, Dom to nie miejsce, w którym mieszkasz, ale w którym ciebie rozumieją’’. Morgenstern Christian 12 Wchodząc do piwnicy starałam się myśleć tylko o mamie. Nie ...
,, Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia’’ Einstein Albert 13 Przy kolacji, gdy tata z siostrą skończyli już jeść kanapki ze szynką, na którą w końcu było ...