Felietony - str 9

  • Tyle erotyki

    Tyle erotyki w całej lol'u Nie widziałem nigdy jeszcze. Czemu jest jej aż tyle? Co takie się stało, że w zaledwie 2 miesiące, główną lol'a zalała fala opowiadań ...

  • Narodowe firmy.

    W Polsce ścierają się dwie koncepcje ekonomiczne. Pierwsza liberałów, która zakłada sprzedaż majątku narodowego międzynarodowym firmom. Druga budowania krajowych firm ze ...

  • Pararomantyczka

    Jest nas trzydzieści kilka milionów, mamy dostęp do prądu elektrycznego, telefonii komórkowych, komputerów, Internetu. Możemy porozmawiać z kimś z drugiego końca ...

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Na bieżąco

    Dawno nic nie pisałem a nazbieralo mi się trochę przemyśleń, więc podzielę się nimi z Wami. 1. Nadal brakuje mi większej ilości komentarzy pod opowiadaniami, więc ...

  • CHŁODNYM OKIEM ( po wyborach do PE )

    W dyskusjach prowadzonych przed wyborami obstawiałem zwycięstwo zjednoczonej prawicy , ale nikt nie spodziewał się takiej przewagi. Przy okazji tych wyborów padł kolejny ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • WYBORY OBYWATELI

    Informacje na temat prawa wyborczego w Polsce i UE. " Czynne prawo wyborcze (prawo wybierania) – prawo przysługujące obywatelom, które zapewnia im możliwość udziału w ...

  • Ten cały drifting...

    W 1999 roku najlepiej sprzedającym się singlem był Blue (Da Da Bee), który nagrało Eiffel 65. Klubowy przebój, do dziś puszczany w każdym radiu, prowadzącym „mocną noc ...

  • Unieważnienie małżeństwa . Co się dzieje w KK

    Artykuł skopiowany z portalu internetowego "Jak daleko można się posunąć, by zdobyć stwierdzenie nieważności małżeństwa? Niełatwo udowodnić, że małżeństwo ...

  • Praktyki dużych sieci hipermarketów.

    W Niemczech żywność jest droższa? Niekoniecznie. Sprawdziliśmy to W Polsce tani olej palmowy, a w Niemczech - znacznie zdrowszy - olej słonecznikowy. Te same chipsy, ten sam ...

  • Tam pisze rzeby nie wyłanczać

    Czytasz tytuł. Myślisz- zwariowała. Twój mózg budzi się do pracy, gotowy jest wyłapać każdy malutki błąd. Dziewczyna nie potrafi posługiwać się ojczystym językiem ...

  • Radość jedno ma imię!!!

    Radość jedno ma imię!!! Boże, radość moja nie ma końca! Czuje się tak wniebowzięta, jak nigdy dotąd! Jeszcze nigdy nie czułam takiej euforii w sercu! Mogłabym skakać ...