Felietony - str 7

  • Młodość.

    Pacta sunt servanda. Jeden z wielu powodów powstania tego felietonu. WOLNOŚĆ Zaczynam od wolności, bo to podstawa, tylko dzięki niej piszę ten felieton. Wolność słowa ...

  • Faceci to idioci. Kobiety w sumie też...

    No więc tak... Nie wiem jak to skomentować. Postaram się zacząć od początku. Jakiś czas temu, razem z kumplami wpadliśmy w szkole na głupi pomysł śmieszkowania na ...

  • Jeśli możesz, przeczytaj:-)

    Witajcie moi czytelnicy! Cóż, wybaczcie za tak mało czasu poświęconego waszym umysłom, lecz sama nie wiedziałam, że i mój stan umysłu będzie tak intensywnie ...

  • Ks. Stanisław Walczak nie odpuszcza PiS.

    Jarosław Kaczyński nie jest ulubieńcem słynnego księdza - Stanisława Walczaka. Teraz jednak prezes Prawa i Sprawiedliwości do żywego rozjuszył znanego duchownego. O co ...

  • Konsumpcjonizm

    Istnieje wiele definicji słowa "konsumpcjonizm”. Ciocia Wikipedia mówi, iż jest to "postawa polegająca na nieusprawiedliwionym (rzeczywistymi potrzebami oraz kosztami ...

  • Wszystko ulatuje

    Potrafię marzyć jak nikt na świecie. Nocami proszę Boga o wytrwałość w życiu i miłość bliskich. Cierpliwość z daleka spogląda przez okno, snując zamysły o swoim ...

  • Życie a teatr.

    Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ludzkiej ...

  • Co nowego ?

    Aktualności. 1. Aktywność na LOL 24. Jak trafnie przewidział Nefer nastał sezon ogórkowy. Publikacje pokazują się w miarę regularnie. Natomiast prawie wogóle nie widać ...

  • Ludzka znieczulica ( przedruk autor Krystyna Janda)

    Ludzie! Nie macie pojęcia, że tuż obok, niedaleko, jest taki straszny świat! Ludzie! Moi Ludzie! Tak los zrządził, że spędziłam ponad tydzień, wiele godzin każdego ...

  • Alternatywna przyszłość.

    Panika ucznia. Usłyszał o sprawdzianie z masturbacji, od godziny powtarza materiał z całego roku Od kiedy Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz straszą Kartą LGBT i nowymi ...

  • Pamiętam ten dzień, gdy urodziłem się…

    Jest to moje pierwsze opowiadanie i jest ono w pełni prawdziwe, więc proszę o szczere komentarze i ocenę. Oto ono: Pamiętam ten wspaniały dzień, W którym urodziłem się ...

  • Trajektoria lotu dusz

    Gdy ma się nockę do zarwania przy rozszerzonej matematyce i cholernie długiej i szczegółowej prezentacji o płytach kompaktowych, czasem trzeba wspomóc się kawą i ...

  • Rozłam w Nowoczesnej

    W mojej ocenie to.koniec tej formacji politycznej. Duża część działaczy regionalnych przechodzi do formacjii Petru o nazwie" Teraz" a 1/3 posłów poszła " za chlebem" ...