Felietony - str 6

  • Jakie emerytury Polaków ? Przedruki z informacji.

    W sobotę mijają 4 lata, od kiedy Donald Tusk objął stanowisko Przewodniczącego Rady Europejskiej. A to oznacza, że od soboty emerytura byłego szefa polskiego rządu ...

  • TRADYCJA CHOINKI

    "Czym jest choinka Choinką nazywa się udekorowane drzewko iglaste (świerk, jodła, sosna) które dekoruje się zgodnie z tradycją w wigilię. W ludowych wierzeniach drzewo ...

  • Merlin wizerunek

    Dawno, dawno temu, kiedy po ziemi chodziły jeszcze dinozaury, wody były czyste, w powietrzu unosiły się smoki a nie smog, żył pewien leniwy czarodziej. Ludziska zwali go ...

  • Niewiedza boli najbardziej.

    Zadajmy sobie parę pytań na początku. Miewasz takie momenty kiedy jesteś zły na bliską ci osobę czy też znajomego? No ba każdy tak ma. Ale czy zawsze wiesz dlaczego tak ...

  • Sama prawda

    Ideały nie istnieją, dobrze wiem. One powstają w naszych głowach, przedstawiając głęboko skryte pragnienia. W końcu każdy chciałby wyglądać, jak młody Bóg i być bez ...

  • Kampania prezydencka

    Pytanie do eksperta "Jakie główne wnioski się Panu nasuwają po obejrzeniu debat: w Końskich i w Lesznie? Artur Wróblewski: Po pierwsze, był to rodzaj unikatowej w ...

  • Felieton apolityczny część druga

    W poprzednim felietonie wspomniałem o ratingu i rosnącej pozycji gospodarczej Polski. I okazuje się, że te prognozy się sprawdzają. Polska awansowała do grona ...

  • Mój przyjaciel, mój wróg, mój upadek, moja porażka.

    Cześć, jestem Rien i mam dwadzieścia jeden lat... Nie, nie brzmi to dobrze. To takie sztuczne. Co Wam powie moje przybrane imię, czy wiek? Uproszczę i przedstawię odpowiedź ...

  • Neutralność religijna posunięta do absurdu.

    "Francja. Radio odmawia puszczenia reklamy ze słowem "chrześcijan" Stacja radiowa nie chciała puścić reklamy, w której pada słowo "chrześcijanin" Francuska stacja radiowa ...

  • Nie jedź do Lwowa

    Podczas rozmowy z Arturem moim znajomym dowiedziałam się że jedzie za miesiąc do Lwowa na weekend w spontaniczny sposób podjęłam decyzje o wyjeździe razem z nim. Nie ...

  • Ciepłe słowa od jednej z Was

    Witam wszystkich w świątecznym nastroju. Chciałam życzyć wszystkim lolkowiczom zdrowych i pogodnych doznań w nadchodzącym nowym roku 2019 i oby każdy z Was miał kogoś z ...

  • Słowa, które ranią i słowa, które leczą.

    Jesteś głupia. Dałaś radę. Zapomnij o tym. Będzie dobrze. I tak ci się nie uda, nie ma co próbować. Kocham cię, jesteś wspaniała. Bo ty zawsze wszystko robisz nie tak ...

  • Mini-Tomik Komizmów – ósmy zbiór fars wszelakich

    211. „Czyściła swój staniczek z włosów wałkiem do ubrań”. Wiem, że nie ma się z czego śmiać, ale w tym momencie przypomniał mi się felieton AnonimaS. Pewnie jedno ...