Felietony - str 3

  • Małpa zmuszana do seksu w burdelu.

    UWAGA :Tylko dla ludzi o mocnych nerwach i dużej odporności psychicznej! Radio ZET/Technologia/Nauka "Miała makijaż i biżuterię, regularnie ją golono". Przez 6 lat zmuszali ...

  • Nie POPISUJ (się), tylko PISZ!

    W życiu każdego z nas niejednokrotnie doszło do sytuacji, w której chcieliśmy wyróżnić się na tle innych, stworzyć coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, jedynego w swoim ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dwunasty zbiór fars wszelakich

    Dla Igi21 i Kocurka, którym śmiacia bardzo brakuje :przytul: *** 331. „Dziewczyna odpływała drugi stojąc z tyłu nie wytrzymał i wyciągnął swój sprzęt z bokserek ...

  • Mini-Tomik Komizmów – teraz szósty zbiór fars wszelakich

    151. „Sama pieściła sobie paluszkami różyczkę i ściskała drążącego ją palanta”. Ciekawe czy mówi o siurku, czy o chłopie? Mam nadzieję, że to pierwsze, facetowi ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • Zawracanie dupy - Autokorekta nie boli

    ‘To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące.’ Wybrałam ten, napisany przez Paulo Coelho, cytat nie bez powodu. Rzeczywiście, życie ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Demony i Anioły"

    Moi drodzy, kochani! Poproszono mnie o napisanie recenzji kolejnej pracy. Tym razem trochę dłuższej, bo składającej się z dwóch części. Nie rozumiem tylko dlaczego to ...

  • Zanim opublikujesz opowiadanie

    Znany polski pisarz zajmujący się pisaniem kryminałów na akord napisał kiedyś na swoim internetowym blogu poradnik, w którym rozwodził się nad tym co robić, aby ...

  • Mini-Tomik Komizmów – no i siódmy zbiór fars wszelakich

    181. „Kiedy przechodziłem obok łazienki, której swoją drogą szukałem dobre 5 minut, usłyszałem głos mojej żony”. To dobrze, że szukał swoją drogą, gdyby szukał ...

  • Jestem ciekaw Waszych opinii

    "Ojciec zostanie dziadkiem swojego dziecka? Związał się z chłopakiem córki. 21-letnia Saffron Drewitt-Barlow zaproponowała swojemu ojcu, że ​​podaruje mu swoje komórki ...

  • Mini-Tomik Komizmów – trzynasty zbiór fars wszelakich

    391. „Po chwili poczułem ból, ciągnięcia za włosy, dlatego odsunąłem głowe, patrz na Panią”. Cztery zdania w jednym zdaniu, brawo Ty! Tylko te przecinki… Ale ...

  • Coś pozytywnego w tych ciężkich czasach.

    "Kultowa cukiernia w Warszawie uratowana To, co działo się w ciągu ostatnich 3 dni na Rondzie Wiatraczna, to było istne szaleństwo". Zmasowana akcja internautów i efekcie ...