Felietony - str 2

  • Mini-Tomik Komizmów – zbiór fars wszelakich

    Witajcie, kochani! Dawno nas nie było, więc chyba czas znowu trochę porozrabiać. Otóż dziś chcielibyśmy podzielić się z Wami cudami współczesnego „pisarstwa” ...

  • 44

    11 złotych, w kraju pożeranym co roku przez inflację to nie dużo. Dzisiaj w sumie nie można się nawet za to najeść. Nie dziwne więc, że kiedy ja i pół mojej szkoły ...

  • Mini-Tomik Komizmów – i jeszcze jeden zbiór fars wszelakich

    61. „Jednego razu po takich lekcjach pływania chyba trzy razy gwałciłem mego penisa.” Radzę zrezygnować z tych lekcji, siurek może długo nie wytrzymać. 62 ...

  • Wiara

    Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano powieści ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czwarty zbiór fars wszelakich

    91. „Tracąc nadzieje na cokolwiek, przęsła mnie myśl, że mógłbym dalej dobrze się bawić z kolegami”. „U prząśniczki siedzą jak anioł dzieweczki…”. 92 ...

  • Walentynkowe Życzenia

    Wszystkim Paniom odwiedzającym LOL-a życzę : - wszystkiego najlepszego - zdrowia - spełnienia marzeń i - realizacji nawet najbardziej perwersyjnych fantazji. W ...

  • Wsadzam kij w mrowisko. Sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka

    Do przedruku tego tekstu skłoniły mnie sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka, który najpierw zrezygnował z funkcji prezesa WOŚP a następnie podczas pożegnania pana Pawła ...

  • Odchodzę by się edukować!

    By nikt nie zarzucił mi, że "odeszłam" bez słowa, pragnę właśnie przekazać informację na temat tego co będzie się ze mną działo osobom, które mnie czytały. Chociaż ...

  • Polacy i rasizm

    Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...

  • Polacy i rasizm cz 3

    Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...

  • Mini-Tomik Komizmów – czas na piąty zbiór fars wszelakich

    Podziękowania dla Katii i Spekera za pomoc. *** 121. „Usłyszałam, że Lucas zabrał wdech”. I gdzie z nim poszedł? 122. „Widziałam, że światło paliło się przy ...

  • EDUKACJA SEKSUALNA

    Felieton o nietypowych zachowaniach seksualnych. Do napisania tego felietonu, skłoniły mnie pytania czytelników o rodzaje preferencji seksualnych i ich akceptację przez nasze ...

  • Obietnice wyborcze.

    Kompromitacja Trzaskowskiego! Nie uwierzycie, co zrobił, gdy spytali go o obietnice wyborcze! Po wyborach politycy często weryfikują swoje zdanie w kwestii niektórych swoich ...

  • Rządowy konwój stoi na granicy

    Rządowy konwój stoi na granicy. Władze "zdeterminowane", żeby pomagać, ale nie po polskiej stronie WB, IAR 24.10.2021 15:05 Konwój z pomocą humanitarną czeka na ...