Felietony - str 4

  • Fenomen 8.III

    O tak... Super święto... Tylko ja się pytam dla kogo?? Dla samotnych chłopaków?? Z braku innej opcji wyślą ze 30razy tego samego esemesa... Dla małżeństw z 30letnim ...

  • Mini-Tomik Komizmów – kolejny zbiór fars wszelakich

    Z dedykacją dla Spekera! *** 31. „Przeglądam kolejno każde ogłoszenie, ale widzę tylko, facet szuka sponsora, sponsorki, na loda, na oral itp itd…”. Oral to jeszcze ...

  • BLACK

    Felieton krótki, ale treściwy, a mianowicie: Black! Dziewczyna z wielkimi, ogromnymi możliwościami. Rozbraja na fest, jedna jej praca warta więcej, niż tysiąc innych. Jak ...

  • KONKURS I FELIETON.

    Konkurs i krótki felieton. Moi drodzy. Ponieważ mój ostatni wierszyk wywołał spore zainteresowanie i zapytania która to z naszych przemiłych Pań była muzą, która ...

  • Polacy i rasizm cz2

    Az strach się bac czytajac o strasznych imigrantach ktorzy szykuja prawdziwa inwazje na Polske. Dziś przeczytalem artykul o mieszkaniach socjalnych sykowanych dla imigrantow w ...

  • Merlin Fahrenheit 451

    Zeszłej soboty po wielkiej awanturze zostałem w końcu przymuszony do zrobienia porządku w swoim pokoju. Rodzinka postawiła ultimatum, zrób porządek z książkami ...

  • I co z tą miłością?

    Niedawno ktoś zapytał mnie czym jest miłość. Najpierw pomyślałam, że przecież nie trzeba się nad tym zastanawiać. To oczywista oczywistość. Jednak nie wiedziałam co ...

  • Zawracanie dupy, cz. 2 - Krytyka vs Hejt

    ‘Jeśli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej ...

  • Opowiadania Erotyczne, a aspekty prawne.

    Z racji tego, że Rayonvert pod różnymi nickami, ponownie się zaczął udzielać pod moimi pracami i zaczął odpowiadać na moje komentarze pod randomowymi wrzutkami, pragnę ...

  • Rozdwojenie jaźni

    Witajcie, kochani! " Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych” – ERNEST HEMINGWAY. Dziś po raz kolejny zaskoczyła mnie głupota pewnego ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziesiąty zbiór fars wszelakich

    Gorące podziękowania Czytelnikowi2 za pomoc :przytul: *** 271. „ Tego dnia niemiał zbyt wielu klientów siedział przy swoim biurku i wypełniał raporty dla szefa, kiedy ...

  • ,, Przeczytaj mnie"

    , , Przeczytaj mnie…” Chciałabym móc operować słowem tak delikatnie, jak kochanka pieści językiem męskie przyrodzenie. Czytelnik rozpływałby się podczas pieszczot ...

  • Kalendarium część druga

    Mój komentarz : Wychodzi na to że ta inwestycja została fatalnie wykonana a na dodatek bez rzetelnego odbioru dokonano wyplat wykonawcom. Jak tylko będą nowe informacje w tej ...