Felietony - str 5

  • Dlaczego ludzie piją?

    Odpowiedź jest tak rzeczywista, że nawet pewnie zanim już włączyłeś tę stronę padło wiele pomysłów. Szkoda tylko, iż osoby, które to mówią nigdy nie były pijane ...

  • Pierwszy raz pana K...

    A oto jestem. Ostatnio byłem tu aktywny jak Jarosław.K w łóżku czyli prawie wcale. Może warto coś wreszcie naskrobać i znowu zostać w komentarzach zmieszany z błotem ...

  • Moje zasady pisania

    Moje zasady pisania… Pierwsza zasada pisania, to: - Nie pisz dla kogoś. Kiedy chcesz komuś podarować coś od siebie i chcesz mu dać znać, że tobie na nim zależy, to nie ...

  • Warszawski wieczór

    Ignoruję rozwiązane sznurówki w białych Conversach i kieruję się na obrzygane schodki. Tak dobrze znam to miejsce, że poznałabym je nawet z zamkniętymi oczami. Zapach ...

  • O czym to świadczy? Przeczytajcie i osądzcie sami

    Orzeczenie sądu ws. ojca, który zabrał córki z muzułmańskiej rodziny zastępczej do Polski Warszawski sąd rejonowy orzekł, że trzy córki Rosjanina, który wywiózł je ...

  • Cogito ergo sum.

    "Cogito ergo sum."- myślę więc jestem. Tym jakże znanym i mądrym cytatem rozpoczynam dzisiejszą debatę. Czas by poruszyć jakże ważny temat, bowiem przyjmowanie krytyki ...

  • Odsłona uczuć ♥

    Przy każdej osobie jest osoba, która ją wspiera i chroni, okłamuje ona kogo innego by nas chronić... ♥ Brak takiej osoby wprowadza w depresje, łzy, smutek i nie przespane ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • Merlin - Nibylandia

    Uf nareszcie, otworzyłem oczy, oślepiony blaskiem słońca wpadającego przez okno. Cholera! Znowu zaspałem, a miałem się obudzić, jak nadejdą lepsze czasy, jak zapanuje ...

  • Niemoralna propozycja

    Witajcie, kochani! Po ostatniej nagonce na mnie za "Dziurę” dziś postanowiłam odnieść się do innego obiektu żartów na Lolu, a mianowicie: do fotek. Przed chwilą ...

  • MODA NA SUKCES W POLSKIEJ POLITYCE

    Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziewiąty zbiór fars wszelakich

    241. „Spotkam się z nim po 18, przyjedzie po mnie. Mam motylki”. Nawet nie chcę myśleć, co to za motylki i co chce z nimi zrobić. :boje: 242. „Przy herbacie, ciastkach ...

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...