Felietony - str 8

  • Jestem ciekaw Waszych opinii część trzecia.

    W krajach rozwiniętych następuje stopniowe starzenie się i zmniejszanie populacji. Co powoduje różne reperkusje, takie jak niedobór siły roboczej. Niemcy borykajá się z ...

  • Torri- dziecko z gwiazd ROZDZIAŁ V

    Rozdział V GWAŁTOWNY I ULEWNY DESZCZ UDERZAŁ W GĘSTĄ KORONĘ DRZEW, A JEGO KROPLE przeciekały między listowiem. Torri przylgnął do pnia. Po chwili nie było nic widać na ...

  • Prowincjonalna prowincja

    Nie jestem pewna, czy ostatnio nie wyraziłam się zbyt wylewnie, czy też ogólnikowo, dlatego postanowiłam, że dodam jeszcze kilka zdań o prawdziwości moich odczuć, doznań ...

  • Felieton apolityczny część trzecia

    Największe przekręty ekonomiczne w tym.kraju zostaly wprowadzone w życie za czasów prezydentury Wałęsy ( chodzi o Narodowe Fundusze Inwestycyjne oraz obietnica 100 mln ...

  • Mokry sen o potędze.

    Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...

  • Proces TFUrczy, czyli pisarskie porno

    Wczoraj rano usiadłam przy komputerze przed otwartym plikiem OpenOffice umieszczonym na dysku komputera w folderze o nazwie "TFUrczość" (a więc nie bierzcie tego określenia w ...

  • Czarna przyszłość.

    Nasza cywilizacja rozwija się coraz szybciej. W ciągu ostatnich 50 lat skok naukowy, technologiczny i cywilizacyjny był tak olbrzymi, że wręcz niewiarygodny. Codziennie media ...

  • Nie ma języków łatwych i trudnych

    Angielski jest prosty... Rosyjski byłby łatwy, gdyby nie pisownia... Łacina jest ciężka... Fiński jest nie do ogarnięcia... Francuski ma strasznie niezrozumiałą ...

  • Wyzwolenie obozu w Holiszowie

    Wyzwolenie obozu w Holiszowie: Prawdziwa, ale naciągana historia Za wyzwolenie obozu w Holiszowie wszyscy żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych powinni dostać tytuł ...

  • ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!"

    ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!” 31. 03. 2018r Dużo zdrowia, pomyślności Oby spokój w domu gościł Oby Bóg dał gwiazdkę z nieba I miłości ile trzeba! Oby ...

  • Media . Czy możliwe jest ich odpolitycznienie)

    W latach 2010 - 2015 koalicja PO PSL wraz z prezydentem Bronisławem Komorowskim miała pełnię władzy. Donald Tusk wielokrotnie obiecywał odpolitycznienie mediów. Była nawet ...

  • Jestem ciekaw Waszych opinii część druga

    "Pierwsza taka rodzina. Dzieci mają trzech ojców Sąd zgodził się na wpisanie trzech mężczyzn jako ojców w akt urodzenia małej Piper. Ian Jenkins i jego partnerzy Alan ...