Felietony - str 11

  • Kij w mrowisko ciąg dalszy

    "Owsiak robi wszystko dla dzieci, swoich dzieci! Ujawniamy kuriozalny zapis w statucie fundacji WOŚP Jerzy Owsiak na każdym kroku mówi, że wszystko co robi robi dla ...

  • Budżet pomocowy Głosowanie

    Sejm przyjął we wtorek ustawę wyrażającą zgodę na ratyfikację decyzji o zwiększeniu zasobów własnych UE. Za opowiedziało się 290 posłów, w tym politycy PiS, Lewicy ...

  • Eutanazja co dalej.

    " Sąd Najwyższy w Londynie orzekł, że 5-letnia Pippa Knight może zostać odłączona przez lekarzy od aparatury podtrzymującej życie. Dziewczynka w stanie wegetatywnym ...

  • Za Bugiem stoją Rosjanie...

    Tytuł felietonu pochodzi ze znanego, starego kawału, mówiącego, że: "Za Wałęsą stoi Solidarność. Za "Solidarnością" stoi naród. Za narodem stoi kościół Za ...

  • Oskarżony Adolf K.

    Na Youtube można znaleźć (prawie) wszystko. Rozwój Internetu, który dostarczył nam tanie szybkie łącza, oraz rozwój technologii pozwalającej na założenie sobie tanim ...

  • POLSKA. WIELU NARODÓW lata międzywojennego XX wieku.

    "Naród, który nie szanuje swojej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Do wklejenia tych informacji skłoniła mnie ...

  • NIEOCZYWISTE INSYNUACJE

    Pięćdziesiąt dwa tygodnie na znalezienie chłopaka. Rok na randkowanie, romansowanie i spędzanie czasu inaczej niż dotychczas. Szukanie drugiej połówki w świecie chaosu ...

  • SNCTM. przedruk

    Działa w ukryciu, a tożsamość jej członków jest tajna. Organizacja SNCTM niczym loża masońska skupia elitę tego świata. Z tą różnicą, że jej działalność oparta ...

  • Wszystko ma swoją wymowę...

    ...czyli kilka luźnych uwag dla uczących się języków obcych Widzieliście taki film "Walka o ogień"? Na portalu o tematyce głównie erotycznej powinien to być powszechnie ...

  • Rozpacz osoby chorej

    Rozpacz osoby chorej… Zaczekaj, nie odchodź, nie zostawiaj mnie samej. Błagam cię, zostań, choć jeszcze na chwilę. Ja płaczę, słyszysz? Płaczę i boje się, że i tego ...

  • Niedoceniana prowincja

    Podobno Napoleon powiedział kiedyś: "Pozwólcie Chinom spać, bo gdy się obudzą, będzie kłopot dla świata". Z prowincją jest podobnie. Pomimo olbrzymiego potencjału, pod ...

  • Każdy pragnie się wyróżniać

    Każdy pragnie się wyróżniać : "nie jestem taki/a jak wszyscy"- typowe słowa, które każdy choć raz wypowiedział i choć sto razy usłyszał. Pośród miliona słów nigdy ...

  • Nacjonalista – ku przestrodze.

    Miało być z tego opowiadanie oparte na faktach, ale jakoś nie idzie mi ułożenie sensownej fabuły, więc będzie po prostu coś w rodzaju felietonu. Tak trochę ku ...