Bioetyka.
" Oficjalnie po raz pierwszy w historii udało się wyhodować zarodki małpio-ludzkie. Co z tego wyniknie? Zespół hiszpańskich uczonych pod wodzą Juana Carlosa Izpisuy ...
" Oficjalnie po raz pierwszy w historii udało się wyhodować zarodki małpio-ludzkie. Co z tego wyniknie? Zespół hiszpańskich uczonych pod wodzą Juana Carlosa Izpisuy ...
Piątek to chyba mój ulubiony dzień tygodnia. Po pięciu dniach intensywnej (powiedzmy) pracy nadchodzi czas na odpoczynek, a w moim przypadku czas na randkę numer jeden ...
Człowiek - Homo sapiens, człowiek myślący, bezwłosy ssak z grupy małp z nadgrupy naczelnych, podobno szczyt drabiny ewolucyjnej, wielu uważa go za jedyne inteligentną ...
Przemoc związana z bronią palną kosztuje USA 229 mld dol. rocznie Aleksandra Ptak-Iglewska Więcej ludzi ginie w Stanach Zjednoczonych od broni niż w wypadkach samochodowych ...
Boże Narodzenie zakazane. KE opublikowała listę. |03.12.2021 10:33 Unia Europejska przygotowuje projekt związany z powszechna równością. (Pixabay) Komisja Europejska ...
Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...
Czy tylko ja tak często doświadczam tego rodzaju frustrujących sytuacji? Przychodzę do przychodni o 8.00. W środku pełno ludzi. Podchodzę do recepcji- brak recepcjonistki ...
Pamiętam jak ją zobaczyłem pierwszy raz. Klapeczki, czerwony lakier na paznokciach, bermudy, laptop na którym namiętnie wystukiwała treść, która jeszcze nie była dla ...
Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i z nudów zacząłem przeglądać komentarze pod różnymi felietonami. Polecam każdemu, wyjątkowo ciekawa i inspirująca lektura ...
Ten artykuł jest prognozą MFW . W obecnej sytuacji pandemii i lockdownu wszystko może się zdarzyć. Jak to będzie przekonamy się za pięć lat. Prognoza gospodarcza dla ...
"Kto czyta książki-żyje podwójnie" mawiał Umberto Eco.Ten cytat idealnie podsumowuje to dlaczego sięgamy po książki.Często czujemy się ograniczeni do własnego ...
Jest taka strona, nie będę podawał dokładnej nazwy, ale treści na niej zamieszczane mówią o walce z Islamizacją Europy. Ciągnięty przez ciekawość ludzkiej głupoty ...
"Test na impotencję, czyli jak w XVII-wiecznej Francji żony pozbywały się niechcianych mężów Próba odbycia publicznego stosunku małżonków w celu udowodnienia ...
"Niemcy najwięcej wpłacają do budżetu UE, ale najwięcej zyskują na integracji. Składka Niemiec do unijnej kasy będzie w nowym budżecie UE aż sześciokrotnie ...