Czy to już cenzura we Francji ?
Bohaterka Francji, święta Kościoła katolickiego, kobieta niezwykła. Joanna D'Arc 592 lata temu wyzwalała Orlean. Jednak regionalna francuska telewizja nie wyemituje ...
Bohaterka Francji, święta Kościoła katolickiego, kobieta niezwykła. Joanna D'Arc 592 lata temu wyzwalała Orlean. Jednak regionalna francuska telewizja nie wyemituje ...
Sprawiedliwość. Jak mamy rozumieć to słowo? Czy każdy może na to liczyć? Czy nienarodzone dziecko może liczyć na rozstrzyganie jego praw w sądzie, czy znajdzie się ...
,, Ach, gdyby tylko…” Gdyby cisza mogła mówić, pewnie porozumiewałaby się szeptem. Szept ciepłego powiewu owinąłby naszą twarz, karząc nam się zastanowić, co chce ...
Artykuł Jarka Kurskiego Gazeta wyborcza Falandysz, Lech 2 marca 2001 | 00:00 Wielu zarzuca mu wyrachowanie i pozę, naginanie prawa. Niektórzy twierdzą, że w służbie nie zna ...
… ale czy bez sensu ? Najgorzej jest gdy się chce pisać, a nie ma o czym, to znaczy nie ma tematu - klimatu, albo nie ma jak to ugryź. Zęby bolą. Po paru minutach jest ...
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie wiemy jakie będzie jutro. Nie wiadomo, czy się starać, czy sobie odpuścić. Kochać czy nienawidzić, śmiać się czy płakać ...
WSTĘP Nie wiem, czym kieruje się większość piszących, nawet nie wiem, czym mniejszość, ale podejrzewam, że to życie, codzienność napędza tematy. Być może jak w moim ...
Kiedyś to było... Założę się, że przynajmniej raz w życiu usłyszeliście/przeczytaliście ten tekst. Jak to bywa w internecie, te słowa były używane zbyt często ...
W wieku pięciu lat nauczono mnie 'Ojcze Nasz', nie było istotne to, że nie rozumiałam ani jednego słowa, ważne było, że wyglądałam na urocze i ...
ROZDZIAŁ I 1 Południe Nowego Roku, to taka wyjątkowa pora, kiedy każdy z nas, budzi się jakby z letargu, po hucznie spędzonej uprzednio nocy. Większość nie pamięta ...
Jedno ze spotkań warsztatów dziennikarskich organizowanym przez jedno z miejskich stowarzyszeń wyznaczono na tak zwanym świeżym powietrzu. Pomysł dobry, realizowany zgodnie ...