Felietony - str 10

  • Radość jedno ma imię!!!

    Radość jedno ma imię!!! Boże, radość moja nie ma końca! Czuje się tak wniebowzięta, jak nigdy dotąd! Jeszcze nigdy nie czułam takiej euforii w sercu! Mogłabym skakać ...

  • Przejęzyczenie

    Zgodnie z obietnicą, Pani prezes K. *** Wczoraj zadano mi bardzo głupie pytanie: "Czy wiesz, co to jest przejęzyczenie?” Myślę sobie: "O co chodzi, co to za pytanie? To ...

  • ,, Posort"

    - Co to jest mężczyzna? - Mężczyzna, to takie małe kanciaste pudełko, w którym mieszczą się same najpotrzebniejsze rzeczy, takie jak: telewizor, pilot, telefon, piwo ...

  • Przemoc związana z dostępem do broni w USA

    Przemoc związana z bronią palną kosztuje USA 229 mld dol. rocznie Aleksandra Ptak-Iglewska Więcej ludzi ginie w Stanach Zjednoczonych od broni niż w wypadkach samochodowych ...

  • Wesołych "świąt"

    "Wesołych świąt!” ho, ho, ho! Ho, ho… ho… Szczerze powiedziawszy to mam rozdarte serce. Z jednej strony cieszę się jak cholera z tego okresu, bo w końcu tyle wolnego ...

  • Przyznaję się

    Leżę na łóżku i patrzę za okno. Słoneczko przebija się zza chmurki swoimi promieniami, dając mi nadzieję na jutro. Idzie wiosna, mówię do siebie, choć póki co czuć ...

  • 911

    Błądziłem korytarzami ciemności swojego umysłu, starając się nie potknąć o zgubione stopy. Moje dłonie lekko czuwały nad równowagą zdezorientowanego ciała, opuszkami ...

  • Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian?

    Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian? Nie. Odpowiedź jest prosta- nie, nie możemy oczekiwać tego samego w zamian. Może źle się wyraziłam, możemy, jednak ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Wyprawa"

    Moi drodzy, kochani! Kolejna praca, o której będę pisać, pojawiła się „w obiegu” niecały rok temu. Szczerze przyznam, że nie miałam wcześniej okazji jej przeczytać ...

  • Dygresja

    Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...

  • Brudne myśli zaśmiecające głowę.

    Pierwszy tekst, pierwszy feletion na tej stronie. W sumie, nie jestem pewna czy do felietonów można to zaliczyć, ale... tak sądzę. O wyrozumiałość nie proszę, jeśli ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Niedostępna – Prolog”

    Witajcie! Tym razem recenzja będzie bardzo krótka, taka, na jaką utwór pozwala. Jako że jest to mój debiut, celowo wybrałam tak "obszerną” pracę, pracę na miarę moich ...

  • Wypowiedzi Jana Rokity

    Ponieważ pan Hyde z poprzedniego felietonu uznał za ważny tylko fragment dotyczący sądów wrzucam fragmenty wywiadu z Janem Rokitą. "Wywiad Rokity na Twitterze przypomnieli ...

  • Przemówienie

    Jesteśmy tutaj, aby uczcić ten dzień w historii, kiedy armie alianckie połączyły się w bitwie o odzyskanie tego kontynentu dla Wolności. Przez cztery długie lata ...