Felietony - str 12

  • W oczekiwaniu na lepsze czasy...

    Dawno temu, jeszcze w zeszłym wieku, widziałam w TV jakiś dokument o starym serialu "Star Trek" (tym z lat 60-tych). Szczegółów już nie pomnę dokładnie, ale w głowie ...

  • Pogaduchy - Na każdy temat - cz. pierwsza

    Tytułem wstępu; Witam serdecznie chętnych do dyskusji na różne tematy. Do otwarcia tego cyklu, bo mam nadzieję, że będzie to cykl, skłoniła mnie publikacja felietonów ...

  • ,, W pijanym widzie koła życia"

    ,, W pijanym widzie koła życia” Nagość. Czym jest nagość, jeśli nie dopieszczeniem człowieczeństwa? Człowiek rodzi się nagi. Lecz, gdy dorasta, zaopatruje się w ...

  • Królowa czy Pionek?

    Ile jeszcze wiosen minie? Ile włosów spadnie z głowy? Ile razy twarz wykrzywi się w niekontrolowanym grymasie? Ile razy tak będzie? Świat skonstruowany z pionków, które i ...

  • Internetowym autorem być.

    Internet daje nam tę cudowną możliwość publikowania najróżniejszich opowiadań, od lekkich, miłosnych opowiastek, przez dramaty, po ostrą erotykę. Autorzy starają się ...

  • życzenia dzisiaj z wczoraj z okazji dnia chłopaka:-)

    Wczoraj był dzień chłopaka. Zatem moi chłopcy, czy też mężczyźni, życzę Wam wszystkiego, czego pragniecie do spełnienia. Oby każdego dnia spoglądały na Was oczy ...

  • Felieton apolityczny , proszę czytać z dystansem

    Ciekawostki. 1. Źródło Gazeta wyborcza. Politycy PO i PiS jednym głosem! ) Słupscy radni nie udzieli absolutorium prezydentowi swojego miasta Robertowi Biedroniowi. 2 ...

  • Życzenia Świąteczne.

    "Pokój na ziemi ludziom, a w niebie cisza gwiazd, grają anieli, świat się chlebem dzieli. Świat ma dziś świąteczny blask… Pięknych i radosnych Świąt Bożego ...

  • Biała rzeka pełna .....

    Tylko nie pędzcie do Londynu żeby pić wodę z Tamizy :) Przedruk z interii. "Ogromna popularność i spożycie środków psychoaktywnych w stolicy Wielkiej Brytanii nie jest ...

  • Szpiegostwo przy pomocy sprzętu IT.

    "Pętla wokół Huawei zaciska się. Firma może być wykluczona z rynku IT w Polsce ABW zatrzymała dwóch pracowników Huawei w Polsce ZOBACZ TAKŻE Coraz większe dylematy w ...

  • SOMEBODY

    SOM, autorka zajebista! Dziewczyna lat 20, a jak ją czytasz, pływasz, hehe :D Jej pierwsze, NAJLEPSZE. WYPRAWA – BRAK MI SŁÓW – POTEM – ZAWRACANIE DUPY – TO JEST ...

  • Rzetelność dziennikarska w internecie.

    Ogloszenie onet.pl z dzis . "Przeprosiny dla Krystiana Brodackiego od wydawcy portalu Onet.pl. Wydawca portalu Onet.pl przeprasza pana Krystiana Brodackiego za naruszenie jego ...

  • Wreszcie dobre wieści. / przedruk z Business Insiderl/

    30 lis, 12:00 | Business Insider | Paweł Bednarz Polska ucieka z rąk Rosji. Najważniejszy od dekady projekt wchodzi w życie. Gaz z Norwegii ma popłynąć do Polski w 2022 r ...