Odchodzę by się edukować!

By nikt nie zarzucił mi, że "odeszłam" bez słowa, pragnę właśnie przekazać informację na temat tego co będzie się ze mną działo osobom, które mnie czytały. Chociaż mam świadomość, że jest to naprawdę mała grupka, to ze względu na to, że ją szanuję chciałabym by nie pozostali zdezorientowani.  
Jak można zauważyć usunęłam większość swoich opowiadań. Czemu? Powód prosty jak posmarowanie chleba masłem. Doszłam do wniosku, że prawdopodobnie źle piszę, mam zbyt mały zasób słów, za mało jestem dojrzała psychicznie (chociaż o czym my mówimy w wieku 16 lat), jak i nie potrafię wzbudzić u czytelnika pożądanych emocji. Bowiem wiąże z pisaniem swe dalsze życie, pragnę by było to jak najlepsze. Szczerze mówiąc wstydzę się większości swoich dotychczasowych opowiadań. Jak można było zaobserwować nie cieszę się jakąś zbytnią publiką, co mnie dość rani. Wiem, wiem, narzeka chłop na to co dają, ale co jeśli chłop ora całe ogromne pole, a dostaje około 15% zysków? Kolejną kwestią jest to, że ostatnio zauważyłam, że moje opowiadania były minusowane. Rozumiem, komuś się nie podoba, ma do tego prawo, ale czy tak trudno wytłumaczyć autorowi dlaczego? By się poprawił?
A może na tym serwisie narasta wzajemna nienawiść typu: "Nie pochwaliłeś/aś mojego opowiadania to ja ci teraz pokarze! Taki ch*j!". Miałam taką sytuację bodajże około 5 miesięcy temu, kiedy to miało miejsce, pewien użytkownik wypisywał z anonima "hejty", natomiast kiedy doszło do konfrontacji wyparł się wszystkiego.
Kontynuując strasznie dużo się nagromadziło tu osób typu: "Mam 15 fanów, którzy zawsze komentują moje opowiadania. To znaczy, że jest świetne, wspaniałe i oh ah!", zaś kiedy dochodzi do konstruktywnej krytyki dana osoba się wielce oburza i rzuca swymi koślawymi argumentami jak tyłek Miley Cyrus. (bez obrazy dla fanów artystki ;))
Tak więc, obserwując jak to większość opowiadań zbiera laury, serducho mnie ukuło i zapragnęłam tego samego. Tak więc doszłam jedynie do wniosku, że to może coś z moim stylem, więc odchodzę się edukować. Wrócić może wrócę. Oczywiście dalej będę na serwisie i komentowała opowiadania innych, jednak swoje własne będę chowała do kieszeni. Trochę wyszło inaczej niż chciałam więc załączam jeszcze krótki opis sytuacji z mojego profilu:

"Sądzę, że większość, która odwiedza mój profil zauważyła, że brakuje kilku stron moich opowiadań. Powód? Usunęłam je. Dlaczego? To bardzo proste, doszłam do wniosku, że nie ma sensu publikować czegoś co tak naprawdę nikogo nie interesuje. Pisać nie przestaję, jednak wszystko będę chować do kieszeni, lub zamieszczać na innym portalu. Odchodzę by się "dokształcić", po jakimś czasie może wrócę, więc jedyne czego bym pragnęła byście w momencie powrotu powitali mnie z otwartymi ramionami. ;) Tak więc do zobaczenia kiedyś!"

Jeszcze pragnę podziękować osobom, które ze mną były i tym, które przeczytały moje "gorzkie żale". Trzymajcie się wszyscy cieplutko.

xnobodyperfectx

opublikowała opowiadanie w kategorii felieton, użyła 562 słów i 3192 znaków, zaktualizowała 9 maj 2015.

8 komentarzy

 
  • Użytkownik nemfer

    A druga żecz... Będziesz pisała nainnym portalu... No i co Ci to zmieni?? Co jeśli wciąż Twoje "słabe" opowiadania będą bardziej doceniane niż "te lepsze"?? Może jednak te "słabe" opowiadania nie są słabe... Skoro tak wielu sie podobają

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @nemfer inny serwis jest bardziej konkretny, a komentarze zawierają min. 3 zdania, gdzie piszą co im się podoba, a co trzeba poprawić, więc sądzę, że jednak wolę takie komentarze niż same "oh ah".

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    @xnobodyperfectx nie kochasz już lola?? :(

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @nemfer ma miłość może tego nie przetrwać. :<

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    @xnobodyperfectx no skoro źle Ci wśród nas...

    8 maj 2015

  • Użytkownik on

    Wywołany jestem i potwierdzam. Nie komentuję Twoich opowiadań. Nienasycona wyjaśniła dlaczego:)

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    A poza tym... Odchodzi się na stałe... A Ty przecież tu wrócisz :)

    8 maj 2015

  • Użytkownik Szarik

    Również uważam, że powinnaś zostać. Pisząc i poddając to krytyce uczysz się, a że w innych kategoriach jest łatwiej... W nich też możesz przecież spróbować. Popularność to chwila, dziś jest, jutro nie ma. Syci próżność, ale równie szybko uzależnia. Hmm, sporo tu nas "starszych" ;)

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @Szarik tylko nikt mnie tutaj nie krytykuje w tym sens. :D

    8 maj 2015

  • Użytkownik Szarik

    @xnobodyperfectx wygląda, że nie odrobiłem lekcji zbyt dokładnie ;) skupiłem się na felietonie, który mi się spodobał.

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @KontoUsunięte była tutaj bodajże 13- latka, która napisała o gejowskim trójkącie. (?)

    8 maj 2015

  • Użytkownik Szarik

    @KontoUsunięte racja, nie pomyślałe

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @KontoUsunięte dokładnie. XD Albo dziewczyny, które opisują jak to ich bohaterki chodzą na usg dwa tygodnie po zapłodnieniu, a dzień po robią testy ciążowe.

    8 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @KontoUsunięte moim zdaniem bardziej zalatuje dramatem. ;-;

    8 maj 2015

  • Użytkownik on

    @KontoUsunięte kogo jak kogo, ale Ciebie nei posądzałem o słabość do kozetki psychoanalityka:)

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    Bo wiesz... Zauważyłem że lola opanowują słitaśne gimbusy ze swoimi opowiadaniami typu "kocham cie że o jeju"... Z wielce dwuznacznymi tytułami swoich 5cio linijkowych wypocin

    8 maj 2015

  • Użytkownik on

    @nemfer musze Cię trochę poczytać:)

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    @on Moje opowiadania wypaczają psychike...

    8 maj 2015

  • Użytkownik on

    @nemfer czytelnikom czy autorowi??

    8 maj 2015

  • Użytkownik nemfer

    @on autorowi bardziej sie już nie da...

    8 maj 2015

  • Użytkownik Allan

    Czytałem wszystkie. A że prezentujesz poziom wyższy ods mnie, nie potrafię udzielić komuś konstruktywnej krytyki, w obawie, iż się pomylę. Nobody, nie odchodź. Wszyscy ci, którzy Cię czytają Ci to powiedzą. Nie komentuję, bo nie nie mam nic do skrytykowania. Klepanie po głowie nic nie da, mimo, iż to akurat w stanie jestem napisać.  
    Nie odchodź, Nobody.

    7 maj 2015

  • Użytkownik Allan

    @xnobodyperfectx Nie ma za co c:

    8 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    Krytykuje, by nie dostawać zwrotnej krytyki. Tak się nie godzi. I tyle. Należy mieć odwagę podpisywać się pod tym,  co się pisze. Szukasz poklasku? Musiałabyś pisać o tym, że posuwa Cię brat, albo ojciec. Zepnij tyłek i publikuj. Koniec, kropka i uszy do góry:)

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @nienasycona To miłe, ale naprawdę za przeproszeniem wkur*ia mnie to, że opowiadanie koszmarnie słabe ma fanów od cholery, a ja kiedy uważam, że piszę lepiej mam z kilku. XD To tak cholernie demotywuje.

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx jesteś tu dla poklasku? Ja pójdę dalej od nienasyconej i zabraniam Ci odchodzić!!! Kiedyś, w komentarzu mnie skarciłaś i od tej pory Cię lubię ;) tak, jak napisała Agnieszka najwięcej komentarzy mają opowiadania w stylu ostrego porno. Nie przejmuj się.

    7 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @xnobodyperfectx, słuchaj,  ludzie tacy są.  Wejdź na opowiadania wymienionych przeze mnie,  albo na bieńka, o którym zapomniałam wspomnieć- Ci ludzie mają talent. Zobacz, ile mają odsłon. Prawdą jest, że nie liczy się ilość,  tylko jakość. Wierz mi. Skończyłam dwie specjalności- wydawniczą i nauczycielską, jeśli chcesz, to przeczytam w wolnej chwili Twoje opowiadania i szczerze powiem, co myślę. Nie mam problemu ani z krytykowaniem, ani z chwaleniem. Jeśli piszesz słabo,  to Ci to powiem

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    Zrobiło mi się aż ciepło na serduchu. Dziękuję. ;) Nasycona jeśli byś mogła, naprawdę pragnęłabym usłyszeć bardziej wartościową opinię od "super". ;)

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx  no się doigrałaś :D

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx zobaczysz. Surowa Pani Agnieszka weźmie Cię w obroty. Pamiętaj, że masz zakaz odchodzenia, inaczej przełożę przez kolano!

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @GokuBadBoy aż naprawdę zaczynam się bać. Zapamiętam to i jeszcze pomyślę nad moją decyzją!

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx ale ja już postanowiłem!!! Wolisz kilku czytelników używających mózgów, czy bezmyślnych onanistów, którzy mają problem z napisaniem czegoś ponad "super"?

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @GokuBadBoy niech pomyślę... XD

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx chyba chcesz starszego kolegę wyprowadzić z równowagi

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @GokuBadBoy  żartuję, oczywiście, że tak jest. Tylko niestety kilka z nich wielbi też te słabe opowiadania.

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx ech dobijasz mnie. Zależy Ci na poklasku? Musisz się dowartościować?

    7 maj 2015

  • Użytkownik xnobodyperfectx

    @GokuBadBoy w sumie to nie. Ale samoocene mam niską. Już się nie odzywam by nikogo nie wkurzać. :x

    7 maj 2015

  • Użytkownik GokuBadBoy

    @xnobodyperfectx posłuchaj mała. Nie komentuję opowiadań innych, poza jednym wyjątkiem. A skoro jestem tu u Ciebie, to nie ba darmo! Jutro chce przeczytać kolejny felieton. O tym jak pozdrawiasz hejterów serdecznie środkowym palcem :)

    7 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    Twoich tekstów nie czytałam,  bo pojawiają się w kategorii, która mnie nudzi, czytałam felieton, był niezły. Czytałam za to Twoje komentarze- wypowiadasz się z sensem. Żadnego z Twoich opowiadań nie wyśmiał mój ulubieniec, czyli bzdur nie wypisujesz. Mało osób czyta? Spójrz na teksty Nefera, Goku, Ermona, Likeadream, nie mają horrendalnie dużej liczby odsłon,  a piszą świetnie. Jeśli ktoś minusuje bez podania przyczyny, to zawiść i się z tego śmiej. Naucz się,  że ludzie są małostkowi i zazdrośni. Chcesz rady starej baby? Pisz! Pracuj nad tekstem, skoro lubisz pisać!  Koryguj błędy! Rozwijaj się!  Wiesz, kto powinien przestać pisać z Twojej kategorii tematycznej? Dwie osoby zdecydowanie- jedną mój ulubieniec zwie Cesarzową, a nick drugiej to hellocośtam. Obie mają komentarze w stylu "genialne". To, co piszą nie jest genialne. Jest tu dziewczyna o nicku brzytkwa, ona robi coś tchórzliwego- z komentarzy wywnioskowałam, że pisze na innym nicku opowiadania,  a na podanym przeze mnie

    7 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona To jest tchórzliwość? Nie piszę ze swojego nicku, bo wiem, że w takim wypadku dostałabym komentarze typu „ch***owe, nie pozdrawiam" (już taki dostałam). Jaki w takim razie byłby sens wstawiania tutaj swoich opowiadań, jeśli przykładowo dwie osoby napisałyby, co jest dobrze, a co nie, a piętnaście innych właśnie takie coś? To absolutnie nie jest tchórzostwo.

    9 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, jest. Ja się dowiadywałam, że jestem pozbawioną mózgu szmatą. I komentuję ze swojego nicku

    9 maj 2015

  • Użytkownik Lala

    @brzytkwa, w opowiadaniu brakuje jednej kropki i przecinka, a już oceniasz opowiadanie na minus, to nie dyktando, tylko opowiadanie... Poza tym, lol24 to luźna strona, a nie kącik literacki Markowskiego. Radze zapoznać się z działem pomocy, za kilka loginów dostaniesz badana na wszystkie  :blackeye:

    9 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona Ja wolę tego uniknąć. Co w tym dziwnego? Jeśli ktoś nie wie, że moje "drugie ja" to brzytkwa, ocenia moje opowiadanie obiektywnie. A tylko o to mi chodzi — ocenę opowiadania na jaką rzeczywiście zasługuje.

    9 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @Lala Podaj konkretny przykład, w którym brakuje jednego przecinka lub jednej kropki, a które skomentowałam...

    9 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, myślisz, że w realnym świecie ludzie będą zawsze sprawiedliwi i obiektywni? A może będziesz zmieniać zdanie zależnie od okoliczności? Moim zdaniem, to tchórzliwe i tyle. A komentarze... toż od razu widać,  czy są merytoryczne, czy nie. Naprawdę przejmujesz się tymi drugimi? Ps. również uważam,  że łamiesz regulamin.

    9 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona Mam swoje lata, wystarczająco dużo w życiu przeszłam i wiem, że ludzie nie zawsze tacy są, nie musisz mi tego pisać, Agnieszko. Zresztą nie porównuje życia realnego z wirtualnym, bo jest to głupotą. Napisałam, dlaczego to nie jest tchórzostwo. Mój argument nie był wystarczająco przekonywujący — trudno.

    9 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, mówi się przekonujący:P
    Ale masz rację,  mój błąd, widać, że jestem sobą w jednym i drugim:)

    9 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona Ups, jak widać też popełniam błędy :D

    9 maj 2015

  • Użytkownik Madziaaa

    @brzytkwa nie chce się wtrącać, bo już dużo przeszłam z tobą brzytkwo ale jeszcze chciałabym Ci coś napisać. A więc: Uświadom to sobie, że jeśli ty jesteś wredna to inni w stosunku ciebie też będą. A to, że masz inne konto i na nim dodajesz opowiadania to jest pewnego rodzaju oszustwo. Boisz się negatywnych uwag a sama je piszesz. Dla mnie to absurd bo nie w jednym komentarzu z idealną liczbą przecinków i kropek w twoim wykonaniu pisałaś, że krytyke trzeba przyjmować. Nie rozumiesz, że nikt właśnie za to nie lubi Cię na tej stronie? Naucz się dziewczyno przyjmować na klate krytyke! Bo ty myślisz, że jeśli napiszesz, że jest to ****owe i nie czytasz dalej to autorka Ci za to podziękuje? Zaskocze Cię- Nie. Wstaw opowiadanie na konto na którym jesteś wielką polonistką i przyjmij krytyke :)

    13 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @Madziaaa Negatywnych, ale uzasadnionych uwag się nie boję, po to wstawiam tu i na inne strony opowiadania, aby dowiedzieć się, co muszę poprawić. Tu się rozchodzi o hejty. Chyba nie przeczytałaś powyższych komentarzy. W żadnych tekście, który byłby idealny (nie spotkałam się tu z takim) nie napisałabym o braku przecinków czy innych błędach. No, ale skoro jesteś tego taka pewno, to podaj mi jedno opowiadanie, gdzie zrobiłam takie coś. NIGDY nie napisałam, że coś jest ch***we. Zastanów się, co piszesz dziewczyno. Krytykę potrafię przyjąć, ale nie właśnie takie "ch***we", " do d**y". Nikt mnie tu nie musi lubić. I wcale się nie dziwię, że mnie nie lubią, bo każdy by chciał dostawać komentarze "pięknie", " cudownie" itd.

    14 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, wierutna bzdura! Mówisz, że masz swoje lata, a mi tu cuchnie infantylizmem. Już tłumaczę, dlaczego. Otóż, mówisz, że będą hejtować, bo każdy oczekuje zachwytów, Ty ich nie zapewniasz, więc Cię nie lubią. Absurd! Posłużę się moim przykładem- jestem krytyczna, niekiedy bardzo. Czasem dostaję wiadomości, że jestem n i e d o j e b a n  ą starą k u r w ą, ale więcej jest takich,  w których dziękują, piszą, że moje opinie są dla nich cenne. Ba, zdarzało się, że pisano mi, czy mogę przeczytać i napisać krytycznie, co sądzę. Minusują mnie, ale nie ma hejtu. Znalazłyby się nawet osoby, które mnie lubią. Chcesz znać powód? Stawiasz się ponad wszystkimi, zachowujesz się, jak alfa i omega, a sama nie masz odwagi publikować i krytykować na jednym koncie.  Nigdy bym się nie ośmieliła oceniać czyichś opowiadań w skali 1-10, Ty to robisz. Za kogo się masz? Czasem ktoś napisze coś kiepsko, bardzo kiepsko, ale lepiej, niż poprzedni tekst. I to należy podkreślić. Oj, bardzo bym chciała przeczytać Twoje opowiadania. Skoro innych oceniasz w tej skali, to mniemam, że wytyczną jest miara Twojego talentu. Cholernie chciałabym Cię ocenić w skali 1-10.

    14 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona Ty komentujesz/krytykujesz opowiadania w kategorii erotyczne, ja — miłosne. Naprawdę nie widzisz różnicy? W taki razie wytłumaczę — w miłosnych z reguły obracają się dużo młodsze osoby, więc nie potrafią przyjąć krytyki tak jak osoby starsze. Nie stawiam się ponad wszysykich. Bo co? Bo skrytykowałam?

    15 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, bo oceniasz w skali 1-10. Nie chodzi o krytykę,  lecz o sposób jej wyrażenia.

    15 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, masz rację,  zdarzają się osoby z ubytkami w psychice. Pamiętam,  jak Ramol jedną skrytykował i prawie go ukamieniowano. Ale miał odwagę zrobić to ze swojego konta.

    15 maj 2015

  • Użytkownik brzytkwa

    @nienasycona  Z tym 1-10 było bardzo niedojrzałe, ale ogarnęłam się i przestałam tak pisać.
    Chwila, Agnieszka, może źle zrozumiałam, ale jeśli komentowałabym ze swojego prawdziwego konta, to w porządku. Natomiast jeśli komentuję z innego, to już nie jest okey. Wytłumaczysz mi, o co Ci chodzi? Wydaje mi się, że krytyka jest krytyką.

    15 maj 2015

  • Użytkownik nienasycona

    @brzytkwa, moim zdaniem należy brać odpowiedzialność za swoje słowa.  Takie postępowanie jest dla mnie tchórzliwe, a poza tym, chyba niezgodne z zasadami, które grożą banem za kilka kont. Wspominałaś kiedyś o anonimowych, niemiłych wypowiedziach, myślę, że to, co robisz, jest tym samym. Nie musisz mi publicznie odpowiadać,  lecz zastanów się, czy nie mam racji.

    15 maj 2015