Fantasy - str 14

  • Przeklęta - 03 | Choroba

    Chciałam krzyknąć, ale głos uwiązł mi w gardle. Na szczęście nagle poczułam, że znów mogę władać nogami, dlatego czym prędzej odwróciłam się i wpadłam do domu ...

  • Hogwart - nowa historia cz. I

    Następna część będzie dużo dłuższa. - Ile wynosi liczba pi? - Liczba...Co? - spojrzała koślawym wzrokiem na Emmę. - Już nieważne - pokręciła głową. - Co to ...

  • Przeklęta - 06 | Baza

    Słowa wyryte niczym niewidzialnym skalpelem powoli zaczęły się wypalać i znikać, ale wiedziałam, że w mojej głowie pozostaną już na zawsze. Ręka paliła mnie żywym ...

  • Upadły-Rozdział 13

    Miasteczko Black Heaven nie odstępowało od innych podobnych obszarów miejskich, położonych z dala od rąk ekscentrycznych bóstw. Dachy z drewna, murowane domy, lecz nigdzie ...

  • Uwięziony - część 2

    – W zajeździe jest wystarczająca ilość miejsc – oznajmił Filip, zbliżając się do hrabiny. – Ceny porównywalne do cen w Temdorfie, jednak standard pewnie o połowę ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 61

    Lecieli w ciemności, czując przypływ adrenaliny, która buzowała w ich żyłach. Sierp księżyca rzucał tylko blade światło, w którym nie można było rozpoznać ilu ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 21

    Freja odgarnęła z czoła kosmyk srebrnych włosów i zmęczona opadła na stół. Blat był tak kojąco chłodny, z chęcią przymknęłaby oczy, choć na kilka sekund. — ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 30

    W ciemnym korytarzu wiało lodowatym powietrzem, a czarna kapota powiewała na czarodziejce, niczym mistyczna zasłona. Zgromadzona moc czekała na uwolnienie, jak napięta ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 56

    Mróz zelżał, a promienie znajdującego się wysoko nad ich głowami słońca, roztapiały śnieg. Zupełnie jakby po bitwie, na nowo kraina światła budziła się do życia ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 19

    Nie wiem co się stało z lepszą częścią Aurofantasji. Za kilka dni powinno się wyjaśnić i opowiadanko powinno być kontynuowane. Proszę wybaczyć ...

  • Nowa Pizzeria cz.1

    Wczoraj złożyłem podanie do pracy w pizzerii Freddiego Fazbera. Mocno się zdziwiłem kiedy dzień później dostałem wiadomość o tym że mnie przyjęli w końcu dopiero ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 48

    Ciemności rozświetlały płomienie, wydobywające się z niższych partii pałacu światła. Armia Helara przedostała się na dziedziniec, czyniąc spustoszenie i niosąc ze ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 6

    Wychodząc z samochodów Lucy wraz z Larą prowadziły do ich budynku. Wchodząc do niego oczy chłopców zabłysły z wrażenia. - Odlotowe mieszkanko - powiedział Olivier ...

  • Strażnicy cienia III część 6

    – Nie będziemy już razem tego robić – powiedziała. – Ja wyjeżdżam i… – Rezygnujesz? – zapytał, pochylając się w jej stronę. – Owszem, ale nie z pracy. Na ...