Dramaty - str 20

  • Wszyscy jesteśmy klaunami

    Wszyscy jesteśmy klaunami Skoro już tu jesteś, rozsiądź się i włącz wyobraźnię. Pozwól mi obejrzeć twój umysł, przyjacielu. Chcę znać twoje myśli, pragnienia ...

  • Szare istnienie #102

    – Cześć – wydusiła z siebie po krótkiej obserwacji niebyt ładnie wyglądającego bruneta. – Cześć – mruknął. Starał się być miły, lecz mimo chęci, jego ...

  • Okrutny los.

    Kolejne dni w szpitalu mijały monotonnie. Codzienne wizyty tych samych ludzi. Najbliższych. Ich udręczone spojrzenia mówiły wszystko – już nie mieli siły tu przychodzić ...

  • Pro Ana cz.3

    Butterfly17 : Gdy doświadczysz przyjaźni z Aną PosrANA6565 : Po co..? Przecież to nudne.. Napisałam tak, jednak w rzeczywistości chciałam zobaczyć czy dam sobie radę ...

  • Za mało - Rozdział 38

    Natalia Kuba powoli podnosi się ze schodów i wsuwa dłonie do kieszeni lnianych spodni. Ma na sobie błękitną koszulę, która podkreśla kolor jego oczu. Nie wiem, skąd się ...

  • Niepokorna cz. 58

    – Jakie jaja? – zapytała, euforia w głosie kolegi była dość zagadkowa. – Zobaczysz jutro w szkole. Bo masz być, słyszałem – stwierdził wesoło Maks. – Gadaj ...

  • Miesiące malowane marzeniami - lipiec

    Obserwowałam dramat w przedpokoju, zastanawiając się, dlaczego ludzie muszą być aż tak bezmyślni. Iza obrzucała przyszłego eks męża kolejnymi przedmiotami, wydając ...

  • Dziś było mi smutno.

    Uczucia towarzyszą nam całe życie. Jesteśmy weseli, smutni, zakochani, zdenerwowani… Jestem prawie pewny że nie pomylę się za wiele mówiąc że człowiek w trakcie ...

  • Dark years of my life 1

    Cześć. Zapraszam was do czytania opowiadania autorstwa mojego i znajomej. Ja pisałem od 7 rozdziału ;) Szła białą drogą, modląc się o spokój, który nie był jej dany ...

  • Szare istnienie #110

    – Kurwa, zwolnij!!! – zagrzmiał surowo Jimmy, widząc, że Susan z każdą chwilą coraz lepiej sobie poczyna. – Jesteś po trzech piwach i blancie, może jeszcze bardziej ...

  • Niepokorna cz. 73

    Zadzwonił telefon. Chwyciła komórkę – Daria. Zignorowała koleżankę, która po chwili wysłała sms z prośbą o rozmowę. No, ładnie, już jej powiedzieli – ...

  • Nigdy więcej 02

    Nie mogę uwierzyć w to, co się dzieje. Czuję, jak strach szczelnie oplata moje ciało, lecz wiem jedno: nie mogę pozwolić na to, by odebrał mi zmysły i przejął nade mną ...

  • Szare istnienie #124

    Wybaczcie długość, ale naprawdę nie idzie, poza tym poprzednia była dłuższa, niż zazwyczaj, czyli mam usprawiedliwione :P Pozdrawiam :* Umęczona Amber błyskawicznie ...

  • Tajemnica z przeszłości

    Miałam trzydzieści trzy lata, kiedy otrzymałam wiadomość o śmierci babci Walerii. — Niemożliwe — wyszeptałam i usiadłam na sofie. Przecież dwa dni temu byłam u niej ...