Science fiction - str 7

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.6

    Stację laboratoryjną Rodziny Solo było widać jak czarny punkcik na śnieżnobiałym obrusie. Patrząc z brzegu można było odnieść wrażenie, że nie zajmuje ona zbyt wiele ...

  • STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy

    STONEHUMANS II: W poszukiwaniu pomocy Po wydarzeniach związanych z lotem na asteroidę, awaryjnym lądowaniu, zmianą w Stonehumans trzech osób z załogi statku, którego byłem ...

  • Pętla.

    – Ile mi zostało? – To raczej kwestia dni... Milczał przez moment, wpatrując się niewidzącym wzrokiem w blat lekarskiego biurka, po którego jednej stronie siedział. – ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 11

    ''Pierwsze kilka słów na początek przed końcem :P Jest już to ostatnia część tej serii. Mam nadzieję że zakończenie które napisałem jest satysfakcjonujące. Koniec ...

  • Nowa Ziemia

    Ej. Melancholik zgłoś się! Skrzywiłem się, kiedy zabrzmiał mi w słuchawce głośne wołanie dowódcy. Nie znoszę, kiedy nazywają mnie Melancholik, ale jeszcze bardziej ...

  • "Głębia strachu" rozdział 5 - Odzyskane ja.

    Po nafaszerowaniu mnie przez dr Holms tuzinem kroplówek uzupełniających utracone elektrolity po bliskim spotkaniu z porońcem, dochodzę do siebie. Przypominam sobie wspaniałe ...

  • Zagubiony w Sieci cz.1

    K-217/13 włączył widzenie termiczne w oczach i przeszukał wnętrze budynku szukając Jerry'ego Martineza. Dawny król półświatku w LA, a teraz, , kolekcjoner" sztuki ...

  • Star Wars: Tie Fighter część 2

    Wysiadł ze swojego TIE fightera odczuwając potworne zmęczenie. Wychodząc z doku czuł od czasu do czasu poklepywanie po plecach poprzedzające pochwały za udany lot. Będąc ...

  • Potomek.Historia cz. 3

    Miłego czytania. PS. Krytyka mile widziana Po krótkim pokazie Michaela, który zademonstrował nam, co powinniśmy umieć kiedy będziemy stąd wychodzić, zaprowadzono nas ...

  • Droga Wojownika (Star Wars-fanfic)

    Na podstawie Star Wars, wiele postaci i innych rzeczy zaczerpnięte z tej sagi. Jest to moja swobodna opowieść oparta na tym, co stworzył G. Lucas. Wszelkich fanów uprzedzam ...

  • Niewidzialny Tom I cz.2

    05.01.24 - 17.06.24(PWW) Dziś spisuję opis dalszych wydarzeń z mojego dziwnego życia. Jak w poprzednim wpisie powiedziałem, dojechaliśmy po półtora dnia do Los Angeles na ...

  • Droga Wojownika-Rozdział 2

    Nowy dzień przyniósł ze sobą niepewność o nasz dalszy los. Klonerzy są perfekcjonistami, nie lubią porażek. Po codziennej treningu fizycznym wezwano nas przed oblicze ...

  • Ostatni człowiek na ziemi - prolog

    Godzina 5:30. Narastający odgłos alarmu powoli wyrywa mnie ze snu. Otwieram oczy. Ciemnogranatowe rolety przysłaniają światło lampy drogowej, która, chciałoby się rzecz ...

  • Diabolic Lovers cz.I ver.Ayato.

    Był chłodny wieczór, gdy właśnie wracała z ogrodu Sakamakich. Podążając do pokoju nie zauważyła żadnego z swoich aktualnych lokatorów. Czyżby gdzieś wyszli ? ...