INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 2
Rozdział 2 - ANGIELSKA POGODA – Nigdy tu nie byłam – odezwała się Klaudia. – A co ja mam powiedzieć – odparła Ania, rozglądając się z ciekawością. Stali obok ...
Rozdział 2 - ANGIELSKA POGODA – Nigdy tu nie byłam – odezwała się Klaudia. – A co ja mam powiedzieć – odparła Ania, rozglądając się z ciekawością. Stali obok ...
Barak T5 mieścił się za akademią, pośród innych podobnych budowli. Każdy z tych prowizorycznych tworów wykonany był z tworzywa sztucznego, żelazopodobnego w kształcie ...
Kiedy się obudziłem powitała mnie srebrna tarcza budzika. Przez sklejone oczy zobaczyłem na niej godzinę 7:30. Zerwałem się i pospiesznie ubrałem w rozciągnięte koszulę ...
W otoczonym mrokiem pokoju unosił się gęsty dym z niedogaszonego cygara gdy do mieszkania przesiąkniętego aromatem tytoniu i alkoholu wszelakiej maści wpadły pierwsze ...
Czas, najwidoczniej cię nienawidzi. Nie wiesz za co, ani po co to robi. Jesteś zabawką w jego rękach. Pomyślałeś tuż przed tym, jak pocisk przeszył twoją głowę na ...
Genosis, planeta leżąca na Zewnętrznych Rubieżach Galaktyki, położona niedaleko Tatooine. Pustynna, zamieszkała przez owadzią rasę, słynną ze swych umiejętności ...
Rozdział 3 - SPOTKANIE PO KOLACJI Mimo niedawnych wydarzeń, dość szybko wrócono do normalnej pracy w poszczególnych bazach. Wspomnienie tego, czego dowiedzieli się na ...
Rozdział 5 - OBIEKTY NAD RAJEM Biurowiec w Houston, zajmowany kiedyś przez Franka Russell'a, ożył na nowo. Askaniusz wysłał tam Paulinsona i Richardsona, którzy mieli ...
– Jaśko, wstawaj szybko i zobacz, co gadają w telewizji! – Nad uchem chłopaka zagrzmiała Małgocha. – Która godzina? I czemu się tak drzesz? – warknął Jasio. – ...
Słowa kapitana nieustannie biły w jego myśli, uruchamiając głośno brzęczące dzwony, nadchodzącej katastrofy. Przez ostatni miesiąc z pomocą zdolności i odpowiednich ...
Hejka, jestem Adam, a to moje pierwsze opowiadanie. Byłbym wdzięczny gdybyście umieszczali swoje opinie w komentarzach. Deszcz obudził Mnie wcześnie rano. Schodząc do ...
- Szybkość i ruchliwość. Tylko do tego sprowadza się walka. Im jesteś szybszy i ruchliwy, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że zarobisz i w gratisie dostajesz więcej ...
Nie pamiętam już jak to się stało. Nie pamiętam jak mam na imię. Nie pamiętam… Jedyne co mogę sobie przypomnieć to uczucie zamarzającej krwi — ostatni gasnący objaw ...
Witam! W moim opowiadaniu opisuję historię Hanka, który żyje w czasach apokalipsy zombie nawiązując do serialu "The walking dead". Nie ma łatwo, a życie wśród ...