Science fiction - str 4

  • Maska-Rozdział 6

    Burza przybierała na sile, krzycząc gromami i uderzając piorunami, a wicher śmiał się, zatracając wszystko w porywach szaleństwa. Przy kolejnym huku i błysku ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 4

    Rozdział 4 - Z LONDYNEM W TLE Szefa Paphnuti obudziło pukanie do drzwi. Spał jak zabity po wczorajszym, wieczornym spotkaniu. Długo nie mógł zasnąć, myśląc o ...

  • Potomek.Historia cz. 2

    Proszę o ocenę w komentarzu ^^ Na zewnątrz jest chłodno. Gdy drzwi się otwarły wyszliśmy z tajemniczego pomieszczenia, które okazało się być wielkim kontenerem. Teraz ...

  • Shayia II

    Moje powieki były ciężkie jak nigdy. Czułem się tak jakbym się unosił. Jakbym nie miał ciała. Spróbowałem zacisnąć pięść. Udało się. Wyczułem, że mam w dłoni ...

  • Niezapominajki

    Anakinie, proszę cię. Przestań w tej chwili. Mistrz Kenobi właśnie oddawał się wczesnoporannej medytacji, w Zakonnym Ogrodzie Oczyszczenia. Okej. Próbował się oddawać ...

  • Nie tak kolorowo

    Powstrzymując się od nieprzyjemnego skrzywienia się, stuknęła dwukrotnie opuszkiem palca w czubek własnego nosa, a obraz prowadzonej właśnie video rozmowy zniknął sprzed ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 3

    Zero z przyjemnością rozsiadł się na fotelu pilota, nie dość, że zarobili ponad sto tysięcy plastydów, to uciekł galaktycznej policji. Ten dzień mógł zaliczyć do ...

  • Cień Ziemi

    W tamtym czasie nadeszło to, czego ludzkość obawiała się od dawana. Kolejna wojna. Uważałem, że jeśli w końcu do niej dojdzie, zniszczenia staną się końcem ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 8

    Biegli już któreś z kolei kółko, spoceni i zdyszani pokonywali następne metry, w końcu kapitan Yssen zarządził przerwę, lecz grzejące słońce Aresa uniemożliwiało ...

  • Szkarłatny Cień-Rozdział 5

    Bar "Wesoły Wisielec” na planecie Kali w galaktyce Hindi nie był miejscem dla dam i szlachciców. Śmierdziało tu moczem i krwią, a między stolikami przemykały różne ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 6

    Kupionym gruchotem dotarł do Aresa, po czym wylądował w jednym z jego większych miast. Hell jest typową placówką cesarskich, szarą, smutną i bezbarwną, z mnóstwem ...

  • Bitwa o Ziemię cz.1

    Tego dnia, nie mogąc spać już od 5 rano chodziłem po swoim 'pokoju', jeśli można tak nazwać łóżko, umywalkę i kibel w pomieszczeniu 4x4. Bardziej pasowało by ...

  • Bitwa o Ziemię - prolog

    ... -Michał! Bierz dzieci! Michał! Nieee! Obudź się wstawaj! - krzyczała jakaś kobieta - On nie żyje bierz dzieci i uciekaj kobieto! - krzyczał jakiś facet - Nie nie ...

  • INSTRUKTOR - TOM DRUGI - Rozdział 2

    Rozdział 2 - ANGIELSKA POGODA – Nigdy tu nie byłam – odezwała się Klaudia. – A co ja mam powiedzieć – odparła Ania, rozglądając się z ciekawością. Stali obok ...