Science fiction - str 6

  • Drogą do wnętrza człowieka część 1

    Witam! W moim opowiadaniu opisuję historię Hanka, który żyje w czasach apokalipsy zombie nawiązując do serialu "The walking dead". Nie ma łatwo, a życie wśród ocalałych ...

  • Potomek.Historia cz. 4

    4 Dzisiaj pierwszy dzień drugiego etapu, będzie on trwał tyle co pierwszy etap czyli miesiąc. Nauczą nas posługiwania się bronią i walki wręcz, potem będziemy ...

  • Ostatnia warta

    Siedziała na piaszczystym wzgórzu i obserwowała, co dzieje się na brzegu morza. A działo się wiele. Plażą szło olbrzymie stado roślinożerców. Brązowawe cielska ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 1

    Nowa seria, nie wiem, czy się spodobają przygody Zero w kosmosie, ale zapraszam do przeczytania. Skoro rozległe tereny planety mogą tak przerazić, to co powiecie o kosmosie? ...

  • Droga Wojownika-Rozdział 3 (Star Wars)

    Dniem i nocą ćwiczyliśmy, aż do kresu możliwości, ograniczając sen do minimum. Obsługa broni, granaty, musztra, zachowanie na polu bitwy. Mówiąc ogólnie wszystko, co ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 2

    Zmiana Hank obudził się z potwornym bólem głowy, a oczy miał jeszcze zamknięte a pierwsza myśl jaka go nachodziła to, czy rodzina jest bezpieczna i czy zapamiętana ...

  • Czytelniczka

    Szła grudniowym popołudniem dobrze znajomą sobie ulicą w szary, ponury, grudniowy dzień. Wysoka, szczupła, brązowowłosa. Jak zwykle zamyślona. O życiu, o przeszłości ...

  • Spotkanie po latach... cz1

    O mnie: Nazywam się Victoria Vess. Pochodzę z Green Bay- małego miasteczka w Ameryce Południowej. Mam trzech braci: Luka, Tomasa i Colina. Najstarszy z nich- Luk jest ode mnie ...

  • Shayia IV

    Shayia i Albert pokiwali głowami i zniknęli z cichym kliknięciem. Spojrzałem na Lucy. Dziewczyna odwróciła się w moją stronę. Jej lodowo niebieskie oczy wwiercały się w ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.14

    Na mostku panowała monotonna jasność, która był ciągle przerywana przez zapalające się tu i ówdzie czerwone i żółte lampki informujące o uszkodzeniach statku. Baratri ...

  • Otchłań bezmiaru cz.1

    W pokoju zaczęło migać zielone światło, nie alarmowo, wystarczająco jednak natarczywie by obudzić człowieka. Na koi leżał wysoki mężczyzna, około trzydziestki ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 3

    Tym razem, bądź co bądź, miałem lepszego nauczyciela... A raczej nauczycielkę. Która nie tylko uczyła mnie życia jako Niezmarły ale także pokazała mi jak korzystać z ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 10

    Przeszli do jednej z hal laboratoryjnych. Robot poinstruował Pretora by wszedł do jednej z wielkich komór. Wchodząc zauważył, że na środku znajduje się małe metalowe ...