Science fiction - str 8

  • Mass Effect: Dzienniki wojenne 1

    ‘’Pierwsze kilka słów z mojej strony. Liga odkrywców zostanie dokończona siódmego lipca, czyli w moje urodziny tak samo będzie z innymi seriami niedokończonymi.’’ ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.2

    - Czekaj, kurwa... Jak to zajęli Chicago??? - Przed chwilą dostaliśmy w łączności informacje, że zaatakowali i zajęli miasto. W mieście są ludzie, oczywiście rząd ...

  • Szkarłatny Łowca-Rozdział 2

    Myślał gorączkowo, co dalej. Mógł spróbować użyć tarczy i przebić się albo zeskoczyć i mieć nadzieję, że rękawice utrzymają go, oba pomysły niosły ze sobą ...

  • Spotkanie po latach...cz.3

    Hej! Oto kolejna część. Dedykuję ją mojej przyjaciółce Edycie. Życzę miłego czytania! Komentujcie! Popijałam zamyślona alkohol gdy nagle do salonu wpadł Zack z ...

  • Biała Strefa. Rozdział 3. Ostatnia Nadzieja

    Po paru dniach płacz dziecka ustał. Wielkim zaskoczeniem było to, że dziecko jeszcze żyje. Przecież już dawno powinno umrzeć, albo z wycieńczenie albo z głodu lub po ...

  • Przybysze - Rozdział 3 - Wielki Zły Wilk

    Thomas nie wiedział ile czasu trwała podróż. Był prawie pewien, że znajduje się w Norze. Z trzech stron otaczały go betonowe ściany zaś za plecami miał blaszaną bramę ...

  • Warszawskie Legendy - Architekci Część 1

    28 WRZ 2017 Warszawskie Legendy - Architekci Część 1 f t g p Zbiór opowiadań przedstawiający Warszawskie legedny w nowoczesnym wydaniu. Był pierwszy dzień świąt, kiedy ...

  • Warszawskie Legendy - Architekci Część 2

    14 GRU 2017 Warszawskie Legendy - Architekci Część 2 f t g p Dochodziło południe, gdy nagle spokojny dzień zamienił się w koszmar. Czekałam na wiadomość od mojego ...

  • "Głębia strachu" wstęp

    Rok 2030. Blackpool hrabstwo Lancashire, Anglia. Godzina ósma rano. Chłód bijący z otwartej lodówki daje chwilowe ukojenie mojemu rozgrzanemu ciału. Zalewam mlekiem musli ...

  • "Głębia strachu" rozdział 1 - Początek.

    Nie mam ochoty ruszać się z domu. Najchętniej wzięłabym trzeci dzisiejszego dnia prysznic, wsadziła w uszy słuchawki i odpłynęła w niebyt, wsłuchując się w basowe ...

  • Z innej perspektywy cz. 4

    Dobrze, moi drodzy, koniec tego widowiska - usłyszałem w myślach - mój najmłodszy synu - zwróciła się bezpośrednio do mnie - chodź, pokażę ci coś... bardziej ...

  • Miasto przyszłości

    Postać: Wujek dobra rada Zdarzenie: Panika w metrze Gatunek: Punk Przyszłość. Każdy, kto o niej myśli, ma przed oczyma gigantyczne wieżowce, kolorowe neony i masę ...

  • "Głębia strachu" rozdział 2 - Nieoczekiwani sojusznicy.

    Korytarz jeden i dwa nie posiadają widoku na morze. Srebrna stal otacza wszystko od sufitu po podłogę, sprawiając, że czuję się jak sardynka zapakowana do ciasnej puszki ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 9

    Siwe niebo przysłonięte kolejną burzą demonów jakby się rozstąpiło. Okazało się, że to jeden ze starych wyprowadzonych z użycia transportowców Federacji. Wylądował ...