Science fiction - str 11

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 7

    - Przebijamy się do centrum, zwiadowcy odkryli, że jest tam nadajnik zagłuszający komunikację na planecie. - Ale atakujemy właśnie teraz? - Tak Edwardzie lepszej okazji nie ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.13

    Ben wypuścił gęstą smugę dymu, która rozniosła się po sali. - Nie mieliśmy nic wspólnego ze śmiercią Baratri. - powiedział spokojnie. - Nie możecie nas o to ...

  • Hajmat - Rozdział 4

    Rozdział 4 Wiadomość Kacper siedział w sowim mieszkaniu całkowicie zaskoczony tym co stało się kilka godzin wcześniej. Najpierw ta straszna warta, pomoc temu chłopakowi ...

  • Bajki z przyszłości

    Przez pokój leciało kuliste urządzenie przypominające oko. Dostrzegło zepsutego robota, nieudolnie próbującego przejść przez ścianę, wszędzie dookoła walały się ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.11

    Depretor dotarł do siedziby Akademii. Nikt nie podejrzewał, co właśnie się stało, więc nikt też nie zwracał na niego zbytniej uwagi. Przemknął niezauważenie między ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.3

    Statek, którym podróżowała ekspedycja na Kothlis nie był najnowszym odkryciem techniki. Trzęsło nim okrutnie przy każdym ostrzejszym manewrze, jednak był niezawodny ...

  • Muzyka to nadzieja...

    Deszcz powoli spływał po jego masce. Niejakie połączenie szkła i plastiku odcinało jego twarz od moknięcia. Woda łącząc się w niewielkie strumienie, spływała po ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.7

    Frachtowiec przy lądowaniu wytworzył spore fale wokół stacji. Bryza unosząca się w powietrzu w połączeniu ze świecącym Koth`lar tworzyła tęczę, która pojawiła się ...

  • Bajki z przyszłości 2

    Po krótkim spacerze Jim zastukał do drzwi sklepu z metalowym złomem. W środku zastał Freda, faceta w średnim wieku z rudymi włosami i brodą, odstającymi uszami ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 0

    ''Pierwsze kilka słów z mojej strony. Jest to fanfiction ukazujące co stałoby się gdyby siły piekielne zaatakowały ziemię. Cóż skłamałbym gdybym powiedział że nie ...

  • Kolektyw cz. 2

    Od Autora: w związku z pewnymi sprawami prywatnymi oraz zbliżającym się egzaminem gimnazjalnym nie będę miał czasu na pisanie opowiadań aż do 20 kwietnia. Jednak nie ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 1

    Eksperymenty mają to do siebie że większość z nich to katastrofy. Tak też było tym razem. To właśnie myślał kiedy zaczęły otaczać go demony. Nie miał amunicji w ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 2

    Zanim piekło zwaliło mu się na głowę było spokojnie. Wykonywał swoje rutynowe obowiązki. Miał być poddany pewnemu eksperymentowi którego celem było zwiększenie ...