Science fiction - str 9

  • Poznaj siebie

    Tekst, który brał udział w ogólnopolskim konkursie literackim na opowiadanie sf ;) Poślizgnął się i przejechał kilka centymetrów po mokrej nawierzchni wydrążonego ...

  • Kolektyw - Prolog

    Miliard lat temu Jestem Życiem. Jestem dzieckiem Śmierci. Jestem tym co nie morze umrzeć. Jetem Kolektywem. Zbiorowiskiem czegoś co pewien naukowiec kiedyś nazwie komórkami ...

  • Candor

    UKŁAD GWIEZDNY ALASKON 2.5.0. PRZESTRZEŃ POROZUMIENIA PÓŁNOCNOAMERYKAŃSKIEGO. Zimna przestrzeń oblewała statek jednego z konwojów humanitarnych lecących na Alaskona ...

  • Najgorsze 27 godzin

    Okładka Było zimno, -50 stopni Celsjusza. Eli samotnie stąpała po żwirze. Był dzień pięciu wschodów, więc akurat wypadała jej warta. Aż po horyzont jedynym co ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.10

    Krążownik typu Charger był wygodnym statkiem. Kiedyś służył jako jednostka dyplomatyczna, przez co poszczególne pomieszczenia i pokoje były dobrze wyposażone ...

  • Alchemik

    Opisywane wydarzenia miały miejsce w Krakowie w roku 1972. Wywarły one na mnie wielki wpływ i mimo upływu czasu wciąż nie mogę się z nich otrząsnąć. Dlatego ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.8

    Siedzieli w owalnym pokoju. Przed nimi znajdował się wielki ekran komunikacyjny, który w tym momencie był wygaszony. Duraj wyglądał na najbardziej zdenerwowanego. Prater ...

  • Z innej perspektywy. Cz. 2

    Kilka godzin później kolejna porcja ćwiczeń podczas polowania… Rój mrówek?? Ha ha ha ha… Któż by się spodziewał gniazda szerszeni nad głową czy węża pod nogami? ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 3

    ,,Człowiek sam wybiera swoją drogę, lecz Ty sam decydujesz czy droga, którą podążasz ma prowadzić do radości czy do cierpienia. Smutek i rozpacz wydają się złudnym ...

  • Razem przeciwko ciemności. Część 1

    Ziemia stanęła przed niespotykanym dotąd zagrożeniem. Dołącz do obrońców już teraz. Wybrzmiewały te słowa z każdego telebimu w mieście. Jednak nikt nie mógł tego ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 8 (koniec)

    Byli już w środku. Ściany były zimne i białe. Były w każdym centymetrze pokryte runami chaosu i bluźnierczymi litaniami. Niektóre z nich były tak okropne, że ...

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.5

    Planeta Alzoc III znajdowała się prawie dokładnie pomiędzy terytoriami zajmowanymi przez Rodzinę Solo i Związek Wolnych Lotników. Idealnie nadawała się na miejsce ...

  • Shayia III

    - To dobrze, Shayia oprowadź go po domu. Instrukcje będziecie mieć na bieżąco. Albert, dobra robota, twój talent ciągle rośnie i do tego zużywasz mniej mocy niż ...