Science fiction - str 12

  • Gwiezdne Wojny - Równowaga Mocy - Epizod I - Rodzina - cz.9

    Fale uderzały niewzruszone o brzeg stacji. Koth`lar już zaczepiało o horyzont, lecz dawało jeszcze trochę światła. Wkoło panowała dziwna cisza. W pewnym momencie ...

  • Strach cz1

    Ogarnia mnie strach, jedyne co mogę zrobić to tylko wziąć tą kartkę i zacząć pisać. Dlatego błagam was o pomoc, jeśli tylko to przeczytacie to musicie wiedzieć że ...

  • Alchemik cz.4

    Wkroczenie do działania znacznie się jednak opóźniło. Wszystko przez ogarniające mnie macki zmęczenia i wyczerpania jak i obowiązki związane ze studiami, o które w tym ...

  • DOOM-Piekło na ziemi Część 3

    Drzwi centrali były solidnie zamknięte. Nie było innej opcji niż dostać się siłą. Bił pięściami i rzeczami z korytarza. Jednak stal wzmacniana nie ustępowała. Trzeba ...

  • Przybysze - Rozdział 4 - Niebo i Piekło (AKTUALIZACJA)

    Thomas ostrożnie otworzył oczy. Było wciąż wcześnie. Dzienne światło dopiero leniwie zaczynało się przebijać do skromnie aczkolwiek elegancko umeblowanego mieszkania ...

  • Kosmos - ostatnia grasica 2

    Statek kosmiczny „Deep Hole” przemierzał przestrzeń kosmiczną w poszukiwaniu życia. Przynajmniej taka była oficjalna wersja. - Kapitanie, mamy problem – zgłosił Kurk ...

  • Strach cz2

    Nie byłam w stanie podnosić nóg, schody były dosyć strome, a nasz oprawca nie patyczkował się z nami. Krystian także ledwo unosił nogi, miał je bardzo posiniaczone ...

  • Bajki z przyszłości 3

    W końcu Jim trafił na miejsce. Spojrzał na wyświetlacz Namierzalnika, dwie migające kropki prawie nakładały się na siebie. Dotarł na złomowisko. Z daleka było słychać ...

  • Alchemik cz.5

    Powitał mnie szeroki korytarz wykopany z gliny o którego brzegi były oparte kawałki drewna i pompy z których biło kojące ciepło. Na jego końcu znajdowały się drzwi z ...

  • Niewidzialny TOM II cz.2

    Pora na drugą część dzisiejszego dnia! No to już formalnie, Witam! Wcześniej zdarzyło się wiele rzeczy, o których nawet nie marzyłem. No może troszkę. Ale to nie ...

  • Nowe ciało

    - Jak się pan czuje? – zapytała miła pani, która czekała przed wejściem do gabinetu odnowy. Dick popatrzył na swoje nowe ciało. - Prawdę powiedziawszy tysiąc razy ...

  • Drogą do wnętrza człowieka część 4

    Kolejny dzień dla Hanka był dosyć miły. Rick przydzielił go do pracy przy wzmocnieniu murów po południowej części miasteczka, ponieważ z tej strony aktywność ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 3

    Dzień wylotu. 18.06.24 Dziś jest ten dzień!! Albo wylecimy do układu Prime Eskulion albo Hetkoci (bo tak nazwaliśmy Obcych) przylecą do nas. Jednak skanery zakrzywienia ...

  • DOOM-Piekło na ziemi część 6

    Uderzał w równych odstępach czasowych. Uderzał w dwa miejsca. Bił już tak od dobrych pięciu minut. Nie zauważył, że głowa upiora zamieniła się w krwawą papkę dawno ...