Science fiction - str 13

  • Hajmat - Rozdział 3

    Rozdział 3 Warta - A ona my na to. Nic nie czuje !!! – wszyscy zebrani rechotali z kawału Zapodolkiego. A on sam najbardziej. Ich śmiechy niosły się straszliwym echem w ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 5

    Powierzchnia planety Gleanus IV. ‘’Słyszycie to?’’ Edward zwrócił się tymi słowami do swoich towarzyszy. Ci zatrzymali się i zaczęli nasłuchiwać. Definitywnie ...

  • Warhammer 40.000: Niezłomni część: 6

    Cała szóstka schodziła schodami, aby wyjść na spotkanie z resztą żołnierzy. Maszerowali w ciszy, gdy nagle komisarz zatrzymał ich przed drzwiami. Odkaszlnął żeby ...

  • Niewidzialny TOM II cz. 1

    Najpierw kilka informacji: Dziś z okazji moich 16 urodzin i zakończenia egzaminów rozpoczynam maraton opowiadań. Zakończę go jutro około 20. Zadałem wam pytanie, co ...

  • Przebudzenie

    Aktywacja... Inicjacja bazowych protokołów behawioralnych… Skanowanie wpisów głównego rejestru… Ukończono… Odnotowano 120450456 wpisów w rejestrze... Uruchamianie ...

  • Anomalia

    - Szkoda, że wyjeżdżasz – powiedziałem, drapiąc się przy tym po uchu. - Wiesz, że muszę. Nie miałem wystarczająco dobrych argumentów - odpowiedział. Westchnąłem ...

  • „Ostatni pionier”

    Wyobraź sobie świat, gdzie nikt już nie pamięta o zdobywcach kosmosu, świat w którym nowe planety podbijają wyłącznie autonomiczne maszyny, przekazujące na Ziemię ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 4

    18.06.24 - Witaj pilocie Nett - powiedział Tytan, gdy wszedłem do hangaru. Hangar podzielony był na niewielkie komory. W każdej komorze znajdował się jeden Tytan, były to ...

  • Bitwa o Ziemię - cz.3

    W centrum łączności zapadła cisza. Myślałem o tym, co może stać się kiedy najeźdźcy przechwycą substancję, to mógłby być koniec ludzkiej rasy. Potrzebowaliśmy ...

  • Stare złomowisko

    Był wczesny ranek. Szedłem na złomowisko do mojego kumpla, który tam pracował jako strażnik. Za kilkanaście minut kończył zmianę i mieliśmy zamiar iść na piwo do ...

  • Kolektyw 3

    - Co jest tak ważnego, że odciągasz mnie od obiadu? - powiedział Tancerz na wstępie. - A nic specjalnego. Tylko prawdopodobna zagłada całego życia na Ziemii. W naszą ...

  • Niewidzialny Tom I cz. 5

    18.06.24 PWW Od Autora: wszystkie zamieszczone wypowiedzi z gwiazdką (*) są to zdania w językach obcych przytoczone w tłumaczeniu. - Szybki? - wywołałem dowódce Wilków na ...

  • Strach cz3

    Powoli otworzyłam oczy, jednak miałam nadzieję że to tylko zły sen, ale nie. To działo się na prawdę. Naprawdę przeżyłam to piekło i na prawdę miałam w sobie ...