Kryminalne - str 13

  • 48 godzin. - cz. 13.

    Daria dobiła wydającego ostatnie tchnienie papierosa . Dokończyła też latte. Sobotni poranek na tarasie z widokiem na rzekę był skromną, aczkolwiek przyjemną, namiastką ...

  • 48 godzin. - cz. 18.

    Kwietniowa poranna mgła powoli opadała, gdy zielone Punto przemierzało nieśpiesznie trasę numer 94 na wysokości Rzezawy. Zmęczona podróżą para na zmianę szukała ...

  • Ciemne strony barmana cz.14

    Kiedy otworzyłem oczy, ujrzałem wokół tylko drzewa. Leżałem na leśnym poszyciu, próbowałem usiąść, jednak nie mogłem, byłem związany. Do tego jeszcze ten uporczywy ...

  • Re-medium – rozdział IV

    Gatunek: Thriller kryminalny z elementami komedii i erotyki. Może zawierać brutalne i kontrowersyjne sceny. IV „Ile można wygżdulić herbaty?! To już pod herbatoholizm ...

  • Nieudane polowanie

    Jacek zawsze się spóźniał. Nienawidziłem tego. Czekam już 15 minut. Zabawne, prawda? Zdehumanizowany morderca planujący swój wielki powrót, niecierpliwi się jak małe ...

  • Xandra - zaręczyny i ubezwłasnowolnienie

    31 grudnia 2002r. Sylwester Z przyspieszonym biciem serca przeszukiwała szuflady biurka Miguela. Starała się zachować ład żeby nie podejrzewał, że ktoś mu grzebie w ...

  • Sunbird - cz. 2

    W sobotę pod wieczór siedziała przed lustrem. Wybrała ciemnoczerwoną prostą sukienkę mini z krótkim rękawem, szpilki w podobnym odcieniu i siatkowe samonośne pończochy ...

  • Sunbird - cz. 3

    Wróciła rankiem do domu. Zanim ją wypuścił, po przebudzeniu zrobiła mu jeszcze raz dobrze ustami, delektując się zabawą, którą naprawdę uwielbiała. Nie miała już ...

  • Tajemnica Pająka Dwudziesty rozdział ostatni

    - Jak to zniknęli? Ala, co ty pieprzysz? – Michał przez chwilę wyglądał, jakby miał zemdleć. - No nie ma ich! Nigdzie. Wszystkich. Obdzwoniłam … Niania, z którą ich ...

  • John Payne-Rozdział 19

    Miałem niewiele czasu, a rzeczywistość z ogromną prędkością doganiała przyszłość. Tysiące pytań pojawiało się w głowie, czy z Jess wszystko w porządku? Czy nic ...

  • Life is brutal BABY " Życie z gangsterem " RZ.30

    Witam wszystkie czytelniczki, wszystkich czytelników! 29 RZ trochę inaczej niż zwykle - dziś chciałabym zacząć od PODZIĘKOWAŃ. Chcę podziękować wszystkim tym, którzy ...

  • Re-medium – rozdział II

    Gatunek: Thriller kryminalny z elementami komedii i erotyki. Może zawierać brutalne i kontrowersyjne sceny. II „No i porażka” – skwitowałem w myślach, obserwując ...

  • Life is brutal BABY " Życie z gangsterem " RZ.19

    Oczami Artura: Serce biło mi jak oszalałe, ale wiedziałem, że teraz albo nigdy! Ostatnie dni i zdarzenia strasznie nas zbliżyły .. czułem, że tego chcę i potrzebuję ...

  • Nie gotujemy

    "Chcę przyjechać do Ciebie. Pospacerować w deszczu. Nie potrzebujemy parasola. Jedynie swego samolotu..." - z samochodowego radia płynęły w świat brzmienia The Dumplings ...