Kryminalne - str 11

  • Zdzi*a cz. V

    Nazajutrz czekała na mnie po pracy. Byłem zbyt zmęczony, by się tym przejąć. Cały dzień spędziłem na załatwianiu spraw związanych z pochówkiem barmana. Wściekły jak ...

  • Żadnych czerwonych psów - prolog

    UWAGA! TEKST ZAWIERA SCENĘ EROTYCZNĄ. ******************************************** Nazywają mnie Smutnooką, chociaż moje prawdziwe imię brzmi Roza. Zwykle stoję na ...

  • Tajemnica Pająka Piąty rozdział

    - Państwo się znają? – odezwał się Michał, momentalnie orientując się, że będzie to co najmniej ciekawa rozmowa. - Oczywiście! Alicja to moja żona… - Michale ...

  • Gwiazdeczka cz. XV (Zdzi*a tom II)

    Dotarłam na miejsce w niespełna dziesięć minut. "Jakież to wygodne". – Pomyślałam, kiedy wysiadałam z samochodu. – "Chłoptaś mógł swobodnie lawirować pomiędzy ...

  • Tajemnica Pająka Czternasty rozdział

    - Tego nie wiem, może chcieli mieć wszystko czarno na białym? Zresztą cholera ich wie. Nie mniej jednak nieźle teraz dobiorą się im do dupy. - Tak, ale oby przy okazji nie ...

  • Sunbird - cz. 6

    Dwa lata później. Wstała wypoczęta, tuż przed południem. Wyjątkowo dobrze jej się spało tej nocy i wyspała się za wszystkie czasy. Za oknem jej mieszkanka na trzecim ...

  • Tajemnica Pająka Trzeci rozdział.

    - Możemy porozmawiać? – zapytała trzy dni później swojego męża, gdy leżeli w łóżku. Spojrzał na nią krótko i odłożył na nocny stolik literaturę fachową ...

  • Life with Gangster - Nowy początek - RZ.4

    Przez cały czas od mojego powrotu do domu rozmyślałam o dzisiejszej rozmowie z Igą i o tym co stało się w szkole. Może mu zależy? W przeciwnym razie po co miałby zadawać ...

  • Tajemnica Pająka Osiemnasty rozdział

    Trzy tygodnie później. Alicja weszła spokojnie do laboratorium kryminalistycznego mieszczącego się tuż przy komendzie. - Chłopaki, moglibyście sprawdzić dla mnie ten ...

  • Re-medium – rozdział I

    Gatunek: Thriller kryminalny z elementami komedii i erotyki. Może zawierać brutalne i kontrowersyjne sceny. I Deszcz padał nieprzerwanie od czterech dni. Z ponurym wyrazem ...

  • Zdzi*a cz. III

    Przedstawiła się jako Aniela. Szczerze mówiąc mogła powiedzieć cokolwiek, a i tak byśmy uwierzyli w każde jej słowo. Ciężko było nam się zdecydować na czym skupić ...

  • Ciemne strony barmana cz.11

    Wysiadłem przy Alejach i przy Karmelickiej wsiadłem w tramwaj linii numer 24. Widziałem w lusterku z przodu, tego typa. Jedzie za mną, nie myliłem się. Przy Urzędniczej ...

  • Tajemnica Pająka Siedemnasty rozdział

    - Michał, na Miłość Boską, powiedz, jak to się w ogóle stało, do cholery?! - jęknął Jacek, starając się mówić spokojnie, choć głos nieco mu drżał. - Wyjdzie z ...

  • Life is brutal BABY " Życie z gangsterem " RZ.23

    Oczami Artura: Byłem tak wkurwiony, że bez wahania mógłbym rozjebać sobą ścianę... Parkując pod domem wysiadłem trzaskając drzwiami. Po chwili sam się za to ...