Felietony - str 7

  • W oczekiwaniu na lepsze czasy...

    Dawno temu, jeszcze w zeszłym wieku, widziałam w TV jakiś dokument o starym serialu "Star Trek" (tym z lat 60-tych). Szczegółów już nie pomnę dokładnie, ale w głowie ...

  • Raj utracony, czyli jak trafiliśmy do piekła.

    Nie byłoby ZUS-u (ani składek, ani głodowych emerytur), podatków, opłat i mandatów. Nie byłoby zanieczyszczeń środowiska, ocieplenia klimatu przez emisje gazów ...

  • Merlin - Nibylandia

    Uf nareszcie, otworzyłem oczy, oślepiony blaskiem słońca wpadającego przez okno. Cholera! Znowu zaspałem, a miałem się obudzić, jak nadejdą lepsze czasy, jak zapanuje ...

  • Uroki współczesnego kina

    Wiecie co? Wczoraj obejrzałam sobie film, jeden z tych, co to pod koniec przyprawia o napady śmiechu i bezgłośne drwiny. Recenzja w gazecie sugerowała, iż fabuła będzie ...

  • Życzenia Świąteczne.

    "Pokój na ziemi ludziom, a w niebie cisza gwiazd, grają anieli, świat się chlebem dzieli. Świat ma dziś świąteczny blask… Pięknych i radosnych Świąt Bożego ...

  • Takie mało śmieszne

    Patrzę, czytam i uwierzyć nie mogę. Prawdy szukam, ale nie odnajduję. Rozumiem, że świat próbuje przekonać, przedstawić argumenty stawiające sprawę jasno – ...

  • Wiara

    Idąc za osobą, która umieściła tutaj "historię" swojej wiary, sama dorzucę coś od siebie. Nie będzie to upiększane czy poprawiane by zasługiwało na miano powieści ...

  • Konsumpcjonizm

    Istnieje wiele definicji słowa "konsumpcjonizm”. Ciocia Wikipedia mówi, iż jest to "postawa polegająca na nieusprawiedliwionym (rzeczywistymi potrzebami oraz kosztami ...

  • O Świętach słów kilka

    Parę lat temu, zostałem poproszony, o napisanie artykułu o świętach z „pozytywnym wydźwiękiem”. Na moje pytanie, co pomysłodawca ma na myśli, usłyszałem „to, co ...

  • Rok na lol24.com

    Sprowadziła mnie tu nuda, 26 grudnia Wtedy jeszcze nie myślałem, co robić do południa. Opowiadania erotyczne, to tak na zabicie czasu Nikt by wtedy nie przypuszczał, zrobię ...

  • Temat tabu

    Bądźmy szczerzy. Kto z Was nigdy nie czuł się skrępowany, gdy tematem rozmowy stawał się seks? Kto nie próbował zmieniać tematu, przerywając niezręczną ciszę? Seks ...

  • Moje zasady pisania

    Moje zasady pisania… Pierwsza zasada pisania, to: - Nie pisz dla kogoś. Kiedy chcesz komuś podarować coś od siebie i chcesz mu dać znać, że tobie na nim zależy, to nie ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Niedostępna – Prolog”

    Witajcie! Tym razem recenzja będzie bardzo krótka, taka, na jaką utwór pozwala. Jako że jest to mój debiut, celowo wybrałam tak "obszerną” pracę, pracę na miarę moich ...