Felietony - str 6

  • Z czego jesteś dumny?

    Z czego jesteś dumny? Na pierwszy rzut oka, pytanie nie wydaje się być skomplikowane. Proponuję jednak, by je przemyśleć i głębiej wniknąć w jego prostotę. Co to jest ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dziesiąty zbiór fars wszelakich

    Gorące podziękowania Czytelnikowi2 za pomoc :przytul: *** 271. „ Tego dnia niemiał zbyt wielu klientów siedział przy swoim biurku i wypełniał raporty dla szefa, kiedy ...

  • Dzień i noc - Ironia losu

    Nie wiedziałam do której kategorii to przydzielić... Jeśli ktoś przeczyta i nie zgadza się z decyzją, to proszę mnie poprawić. Na szczęście jest tu opcja edycji ;) W ...

  • Metody walki z demonami

    Chyba od zarania ziemskiej cywilizacji, człowiek wierzył w różne nadprzyrodzone istoty, którymi tłumaczył sobie otaczającą go rzeczywistość, której najczęściej nie ...

  • Co nowego ?

    Aktualności. 1. Aktywność na LOL 24. Jak trafnie przewidział Nefer nastał sezon ogórkowy. Publikacje pokazują się w miarę regularnie. Natomiast prawie wogóle nie widać ...

  • Dygresja

    Dawno mnie tu nie było, wiem... właściwie to bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dawno. I nie mówię, że wracam, bo zapewne nie, jednak postanowiłam podzielić się z Wami pewnym ...

  • Proces TFUrczy, czyli pisarskie porno

    Wczoraj rano usiadłam przy komputerze przed otwartym plikiem OpenOffice umieszczonym na dysku komputera w folderze o nazwie "TFUrczość" (a więc nie bierzcie tego określenia w ...

  • Czy to już cenzura we Francji ?

    Bohaterka Francji, święta Kościoła katolickiego, kobieta niezwykła. Joanna D'Arc 592 lata temu wyzwalała Orlean. Jednak regionalna francuska telewizja nie wyemituje filmu ...

  • O czym to świadczy? Przeczytajcie i osądzcie sami

    Orzeczenie sądu ws. ojca, który zabrał córki z muzułmańskiej rodziny zastępczej do Polski Warszawski sąd rejonowy orzekł, że trzy córki Rosjanina, który wywiózł je ...

  • Ciepłe słowa od jednej z Was

    Witam wszystkich w świątecznym nastroju. Chciałam życzyć wszystkim lolkowiczom zdrowych i pogodnych doznań w nadchodzącym nowym roku 2019 i oby każdy z Was miał kogoś z ...

  • Samotnicy

    Najlepsze rozmyślania zaczynają kiełkować w nocy. Tabun myśli przenika przez głowy milionów ludzi; co ja tak naprawdę robię w życiu? Co się stało, że moje życie ...

  • Odchodzę by się edukować!

    By nikt nie zarzucił mi, że "odeszłam" bez słowa, pragnę właśnie przekazać informację na temat tego co będzie się ze mną działo osobom, które mnie czytały. Chociaż ...

  • Tradycja Świąt Bożego Narodzenia

    Dogmat o Niepokalanym Poczęciu Najświętszej Maryi Panny został ogłoszony 8 grudnia 1854 r. przez Piusa IX jako dogmat wiary. Nie ma on żadnego związku z poczęciem Jezusa ...