Felietony - str 3

  • Mini-Tomik Komizmów – jedenasty zbiór fars wszelakich

    Wielkie dzięki Duygu za pomoc. :kiss: Zdanie, o którym była mowa, nosi tytuł: "304". Bardzo, BARDZO podbiło ono moje serce :rotfl: *** 301. „Wszyscy śpiewali mi sto ...

  • Alternatywna przyszłość.

    Panika ucznia. Usłyszał o sprawdzianie z masturbacji, od godziny powtarza materiał z całego roku Od kiedy Magdalena Ogórek i Paweł Kukiz straszą Kartą LGBT i nowymi ...

  • Mini-Tomik Komizmów – ósmy zbiór fars wszelakich

    211. „Czyściła swój staniczek z włosów wałkiem do ubrań”. Wiem, że nie ma się z czego śmiać, ale w tym momencie przypomniał mi się felieton AnonimaS. Pewnie jedno ...

  • Małe jest piękne

    Mój pierwszy felieton (zawsze chciałam spróbować), więc proszę o wyrozumiałość :* *** Jak to się mówi: "małe jest piękne”, ale czy zawsze? Wiersze, krótkie ...

  • Mini-Tomik Komizmów – i jeszcze jeden zbiór fars wszelakich

    61. „Jednego razu po takich lekcjach pływania chyba trzy razy gwałciłem mego penisa.” Radzę zrezygnować z tych lekcji, siurek może długo nie wytrzymać. 62 ...

  • Walentynkowe Życzenia

    Wszystkim Paniom odwiedzającym LOL-a życzę : - wszystkiego najlepszego - zdrowia - spełnienia marzeń i - realizacji nawet najbardziej perwersyjnych fantazji. W ...

  • Wesołych "świąt"

    "Wesołych świąt!” ho, ho, ho! Ho, ho… ho… Szczerze powiedziawszy to mam rozdarte serce. Z jednej strony cieszę się jak cholera z tego okresu, bo w końcu tyle wolnego ...

  • Mini-Tomik Komizmów – trzynasty zbiór fars wszelakich

    391. „Po chwili poczułem ból, ciągnięcia za włosy, dlatego odsunąłem głowe, patrz na Panią”. Cztery zdania w jednym zdaniu, brawo Ty! Tylko te przecinki… Ale ...

  • BDSM dla niewtajemniczonych

    Nie dalej niż wczoraj, odbyłam krótką, aczkolwiek dość treściwą rozmowę w pewnym obecnym na tym portalu autorem. W treść rozmowy wnikać nie będę, tematem tego ...

  • KONKURS I FELIETON.

    Konkurs i krótki felieton. Moi drodzy. Ponieważ mój ostatni wierszyk wywołał spore zainteresowanie i zapytania która to z naszych przemiłych Pań była muzą, która ...

  • Mini-Tomik Komizmów – teraz szósty zbiór fars wszelakich

    151. „Sama pieściła sobie paluszkami różyczkę i ściskała drążącego ją palanta”. Ciekawe czy mówi o siurku, czy o chłopie? Mam nadzieję, że to pierwsze, facetowi ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • Ks. Stanisław Walczak nie odpuszcza PiS.

    Jarosław Kaczyński nie jest ulubieńcem słynnego księdza - Stanisława Walczaka. Teraz jednak prezes Prawa i Sprawiedliwości do żywego rozjuszył znanego duchownego. O co ...