Felietony - str 4

  • Olewka

    Ostatnio często ja i Pani magister rehabilitowana Somebody, specjalizacja: "Utylizacja gówna wszelakiego", czyt. "Stop Grafomaństwu”, sporo mówiłyśmy o różnego rodzaju ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Demony i Anioły"

    Moi drodzy, kochani! Poproszono mnie o napisanie recenzji kolejnej pracy. Tym razem trochę dłuższej, bo składającej się z dwóch części. Nie rozumiem tylko dlaczego to ...

  • Merlin wizerunek

    Dawno, dawno temu, kiedy po ziemi chodziły jeszcze dinozaury, wody były czyste, w powietrzu unosiły się smoki a nie smog, żył pewien leniwy czarodziej. Ludziska zwali go ...

  • Ludzka znieczulica ( przedruk autor Krystyna Janda)

    Ludzie! Nie macie pojęcia, że tuż obok, niedaleko, jest taki straszny świat! Ludzie! Moi Ludzie! Tak los zrządził, że spędziłam ponad tydzień, wiele godzin każdego ...

  • Pierwszy raz pana K...

    A oto jestem. Ostatnio byłem tu aktywny jak Jarosław.K w łóżku czyli prawie wcale. Może warto coś wreszcie naskrobać i znowu zostać w komentarzach zmieszany z błotem ...

  • Małpa zmuszana do seksu w burdelu.

    UWAGA :Tylko dla ludzi o mocnych nerwach i dużej odporności psychicznej! Radio ZET/Technologia/Nauka "Miała makijaż i biżuterię, regularnie ją golono". Przez 6 lat zmuszali ...

  • Słowa, które ranią i słowa, które leczą.

    Jesteś głupia. Dałaś radę. Zapomnij o tym. Będzie dobrze. I tak ci się nie uda, nie ma co próbować. Kocham cię, jesteś wspaniała. Bo ty zawsze wszystko robisz nie tak ...

  • SNCTM. przedruk

    Działa w ukryciu, a tożsamość jej członków jest tajna. Organizacja SNCTM niczym loża masońska skupia elitę tego świata. Z tą różnicą, że jej działalność oparta ...

  • Mini-Tomik Komizmów – dwunasty zbiór fars wszelakich

    Dla Igi21 i Kocurka, którym śmiacia bardzo brakuje :przytul: *** 331. „Dziewczyna odpływała drugi stojąc z tyłu nie wytrzymał i wyciągnął swój sprzęt z bokserek ...

  • Niemoralna propozycja

    Witajcie, kochani! Po ostatniej nagonce na mnie za "Dziurę” dziś postanowiłam odnieść się do innego obiektu żartów na Lolu, a mianowicie: do fotek. Przed chwilą ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Wyprawa"

    Moi drodzy, kochani! Kolejna praca, o której będę pisać, pojawiła się „w obiegu” niecały rok temu. Szczerze przyznam, że nie miałam wcześniej okazji jej przeczytać ...

  • Coś pozytywnego w tych ciężkich czasach.

    "Kultowa cukiernia w Warszawie uratowana To, co działo się w ciągu ostatnich 3 dni na Rondzie Wiatraczna, to było istne szaleństwo". Zmasowana akcja internautów i efekcie ...

  • Warszawski wieczór

    Ignoruję rozwiązane sznurówki w białych Conversach i kieruję się na obrzygane schodki. Tak dobrze znam to miejsce, że poznałabym je nawet z zamkniętymi oczami. Zapach ...