Felietony - str 5

  • NIEOCZYWISTE INSYNUACJE

    Pięćdziesiąt dwa tygodnie na znalezienie chłopaka. Rok na randkowanie, romansowanie i spędzanie czasu inaczej niż dotychczas. Szukanie drugiej połówki w świecie chaosu ...

  • Młodość.

    Pacta sunt servanda. Jeden z wielu powodów powstania tego felietonu. WOLNOŚĆ Zaczynam od wolności, bo to podstawa, tylko dzięki niej piszę ten felieton. Wolność słowa ...

  • Na bieżąco

    Dawno nic nie pisałem a nazbieralo mi się trochę przemyśleń, więc podzielę się nimi z Wami. 1. Nadal brakuje mi większej ilości komentarzy pod opowiadaniami, więc ...

  • Tam pisze rzeby nie wyłanczać

    Czytasz tytuł. Myślisz- zwariowała. Twój mózg budzi się do pracy, gotowy jest wyłapać każdy malutki błąd. Dziewczyna nie potrafi posługiwać się ojczystym językiem ...

  • EDUKACJA SEKSUALNA

    Felieton o nietypowych zachowaniach seksualnych. Do napisania tego felietonu, skłoniły mnie pytania czytelników o rodzaje preferencji seksualnych i ich akceptację przez nasze ...

  • Przejmuje dowodzenie

    Ostatnio zauważyłem, że w dziale felietony nie ma ani jednego felietonu. Poruszyło mnie to do tego stopnia, że postanowiłem troche namieszać. Może zacznę od początku ...

  • ,, Przeczytaj mnie"

    , , Przeczytaj mnie…” Chciałabym móc operować słowem tak delikatnie, jak kochanka pieści językiem męskie przyrodzenie. Czytelnik rozpływałby się podczas pieszczot ...

  • 1000000 rzeczy do ogarnięcia

    Pierwsze słowo, jakie nasuwa się mi, kiedy muszę coś ogarnąć to plan. Muszę wam się przyznać, że jestem z natury osobą bardzo chaotyczną i mój plan tworzył się ...

  • Sama prawda

    Ideały nie istnieją, dobrze wiem. One powstają w naszych głowach, przedstawiając głęboko skryte pragnienia. W końcu każdy chciałby wyglądać, jak młody Bóg i być bez ...

  • Nie ma języków łatwych i trudnych

    Angielski jest prosty... Rosyjski byłby łatwy, gdyby nie pisownia... Łacina jest ciężka... Fiński jest nie do ogarnięcia... Francuski ma strasznie niezrozumiałą ...

  • Merlin Fahrenheit 451

    Zeszłej soboty po wielkiej awanturze zostałem w końcu przymuszony do zrobienia porządku w swoim pokoju. Rodzinka postawiła ultimatum, zrób porządek z książkami ...

  • I co z tą miłością?

    Niedawno ktoś zapytał mnie czym jest miłość. Najpierw pomyślałam, że przecież nie trzeba się nad tym zastanawiać. To oczywista oczywistość. Jednak nie wiedziałam co ...

  • Postrzeganie chłosty w literaturze ( przedruk)

    "Dwutygodnik - strona kultury RADOŚĆ: O RADOŚCI CHŁOSTANIA KRZYSZTOF RUTKOWSKI Lektura „Traktatu o biczyku” Doppeta przypomina radosne wtajemniczenia Jana Jakuba Rousseau ...