Felietony - str 8

  • Patologia ogłoszeń o pracę

    Zmieniam pracę. Uznałem, że po roku usługiwania ludziom o inteligencji planktonu, pora coś zmienić w swoim życiu. Z racji, że ciągle buduję swoje wykształcenie i nie ...

  • Każdy pragnie się wyróżniać

    Każdy pragnie się wyróżniać : "nie jestem taki/a jak wszyscy"- typowe słowa, które każdy choć raz wypowiedział i choć sto razy usłyszał. Pośród miliona słów nigdy ...

  • ,, Przypadki czasowe rodzaju męskiego"

    ,,Przypadki czasowe rodzaju męskiego” Podejrzewam, że chyba każda kobieta na świecie usłyszała kiedyś od swojego męża słowa typu: zaraz, za chwilę, za minutę ...

  • Internetowym autorem być.

    Internet daje nam tę cudowną możliwość publikowania najróżniejszich opowiadań, od lekkich, miłosnych opowiastek, przez dramaty, po ostrą erotykę. Autorzy starają się ...

  • Felieton apolityczny , proszę czytać z dystansem

    Ciekawostki. 1. Źródło Gazeta wyborcza. Politycy PO i PiS jednym głosem! ) Słupscy radni nie udzieli absolutorium prezydentowi swojego miasta Robertowi Biedroniowi. 2 ...

  • Życie a teatr.

    Życie. Czy wiesz czym ono jest? Wiesz, czymże jest sens życia? Na pewno tak. Każdy z nas ma swoją własną definicję. Według wikipedii jest ono ''istotą i celem ludzkiej ...

  • Obietnice wyborcze.

    Kompromitacja Trzaskowskiego! Nie uwierzycie, co zrobił, gdy spytali go o obietnice wyborcze! Po wyborach politycy często weryfikują swoje zdanie w kwestii niektórych swoich ...

  • Przewodnik ds. równości autor komisarz Helena Dalli.

    Boże Narodzenie zakazane. KE opublikowała listę. |03.12.2021 10:33 Unia Europejska przygotowuje projekt związany z powszechna równością. (Pixabay) Komisja Europejska ...

  • TRADYCJA CHOINKI

    "Czym jest choinka Choinką nazywa się udekorowane drzewko iglaste (świerk, jodła, sosna) które dekoruje się zgodnie z tradycją w wigilię. W ludowych wierzeniach drzewo ...

  • Kalendarium część druga

    Mój komentarz : Wychodzi na to że ta inwestycja została fatalnie wykonana a na dodatek bez rzetelnego odbioru dokonano wyplat wykonawcom. Jak tylko będą nowe informacje w tej ...

  • Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian?

    Czy dając możemy oczekiwać tego samego w zamian? Nie. Odpowiedź jest prosta- nie, nie możemy oczekiwać tego samego w zamian. Może źle się wyraziłam, możemy, jednak ...

  • Niewiedza boli najbardziej.

    Zadajmy sobie parę pytań na początku. Miewasz takie momenty kiedy jesteś zły na bliską ci osobę czy też znajomego? No ba każdy tak ma. Ale czy zawsze wiesz dlaczego tak ...

  • Życzenia i tradycje wielkanocne.

    Z okazji Świąt Wielkanocnych składam wszystkim bywalcom LOL-a najlepsze życzenia. Zdrowia, spokoju, wypoczynku a także udanego biesiadowania w gronie najbliższych. Autorom ...

  • Dzieci i ryby głosu nie mają

    Z dniem 2 sierpnia zostałem zaatakowany. Moja rodzina została zaatakowana, moje psy zostały zaatakowane, moje meble zostały zaatakowane, całe moje życie zostało ...