Felietony - str 11

  • Mokry sen o potędze.

    Chciałbym się z wami podzielić tym co uważam w życiu za istotne. Dużo się słyszy o życiu, jakby to była jakaś mityczna wartość. Życie to tylko nazwa, okres czasu ...

  • 44

    11 złotych, w kraju pożeranym co roku przez inflację to nie dużo. Dzisiaj w sumie nie można się nawet za to najeść. Nie dziwne więc, że kiedy ja i pół mojej szkoły ...

  • Czarna przyszłość.

    Nasza cywilizacja rozwija się coraz szybciej. W ciągu ostatnich 50 lat skok naukowy, technologiczny i cywilizacyjny był tak olbrzymi, że wręcz niewiarygodny. Codziennie media ...

  • Wyzwolenie obozu w Holiszowie

    Wyzwolenie obozu w Holiszowie: Prawdziwa, ale naciągana historia Za wyzwolenie obozu w Holiszowie wszyscy żołnierze Narodowych Sił Zbrojnych powinni dostać tytuł ...

  • ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!"

    ,, Świąteczne Alleluja dla wszystkich!” 31. 03. 2018r Dużo zdrowia, pomyślności Oby spokój w domu gościł Oby Bóg dał gwiazdkę z nieba I miłości ile trzeba! Oby ...

  • Falandyzacja prawa

    Artykuł Jarka Kurskiego Gazeta wyborcza Falandysz, Lech 2 marca 2001 | 00:00 Wielu zarzuca mu wyrachowanie i pozę, naginanie prawa. Niektórzy twierdzą, że w służbie nie zna ...

  • Nacjonalista – ku przestrodze.

    Miało być z tego opowiadanie oparte na faktach, ale jakoś nie idzie mi ułożenie sensownej fabuły, więc będzie po prostu coś w rodzaju felietonu. Tak trochę ku ...

  • WF, czyli marnotrawstwo

    Światem rządzą utarte schematy, poza które ludzie nie chcą wychodzić. Nie chcą, bo generalnie ludzie nie lubią myśleć. Tak jest po prostu prościej i wygodniej – ...

  • Tyle erotyki

    Tyle erotyki w całej lol'u Nie widziałem nigdy jeszcze. Czemu jest jej aż tyle? Co takie się stało, że w zaledwie 2 miesiące, główną lol'a zalała fala opowiadań ...

  • Winna grzechu życia.

    Człowieku, zastanawiałeś się kiedyś dlaczego żyjesz? Jeśli tak, ciekawa jestem do jakich wniosków doszedłeś. Jeśli nie, spróbuj przeczytać to, co mam ci do ...

  • Reforma edukacji

    Było już o WF-ie i o tym jakim jest on marnotrawstwem. Przy okazji tego ktoś tam zarzucał, że tamten tekst powstał: "na kanwie pomysłu: likwidacja prac domowych i jest tak ...

  • Ten cały drifting...

    W 1999 roku najlepiej sprzedającym się singlem był Blue (Da Da Bee), który nagrało Eiffel 65. Klubowy przebój, do dziś puszczany w każdym radiu, prowadzącym „mocną noc ...

  • Zapisz Nie zapisuj Anuluj

    WSTĘP Nie wiem, czym kieruje się większość piszących, nawet nie wiem, czym mniejszość, ale podejrzewam, że to życie, codzienność napędza tematy. Być może jak w moim ...