Poglądy
Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo ...
Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo ...
Trudy życia codziennego 18.02.2019 No i wreszcie mam męża w domku. Śpi już od ponad godziny osłabiony i blady, jakby ktoś wyciął mu czerwone krwinki z twarzy. Jest 16. 40 ...
, , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...
Sejm przyjął we wtorek ustawę wyrażającą zgodę na ratyfikację decyzji o zwiększeniu zasobów własnych UE. Za opowiedziało się 290 posłów, w tym politycy PiS, Lewicy ...
W latach 2010 - 2015 koalicja PO PSL wraz z prezydentem Bronisławem Komorowskim miała pełnię władzy. Donald Tusk wielokrotnie obiecywał odpolitycznienie mediów. Była nawet ...
Rozpacz osoby chorej… Zaczekaj, nie odchodź, nie zostawiaj mnie samej. Błagam cię, zostań, choć jeszcze na chwilę. Ja płaczę, słyszysz? Płaczę i boje się, że i tego ...
"Pierwsza taka rodzina. Dzieci mają trzech ojców Sąd zgodził się na wpisanie trzech mężczyzn jako ojców w akt urodzenia małej Piper. Ian Jenkins i jego partnerzy ...
Przy każdej osobie jest osoba, która ją wspiera i chroni, okłamuje ona kogo innego by nas chronić... ♥ Brak takiej osoby wprowadza w depresje, łzy, smutek i nie przespane ...
W Polsce ścierają się dwie koncepcje ekonomiczne. Pierwsza liberałów, która zakłada sprzedaż majątku narodowego międzynarodowym firmom. Druga budowania krajowych firm ze ...
,, W pijanym widzie koła życia” Nagość. Czym jest nagość, jeśli nie dopieszczeniem człowieczeństwa? Człowiek rodzi się nagi. Lecz, gdy dorasta, zaopatruje się w ...
W dyskusjach prowadzonych przed wyborami obstawiałem zwycięstwo zjednoczonej prawicy , ale nikt nie spodziewał się takiej przewagi. Przy okazji tych wyborów padł kolejny mit ...
Wczoraj był dzień chłopaka. Zatem moi chłopcy, czy też mężczyźni, życzę Wam wszystkiego, czego pragniecie do spełnienia. Oby każdego dnia spoglądały na Was oczy ...
"Pętla wokół Huawei zaciska się. Firma może być wykluczona z rynku IT w Polsce ABW zatrzymała dwóch pracowników Huawei w Polsce ZOBACZ TAKŻE Coraz większe dylematy ...
Ogloszenie onet.pl z dzis . "Przeprosiny dla Krystiana Brodackiego od wydawcy portalu Onet.pl. Wydawca portalu Onet.pl przeprasza pana Krystiana Brodackiego za naruszenie ...