Gdzie jesteś? cz.1
Sprawiedliwość. Jak mamy rozumieć to słowo? Czy każdy może na to liczyć? Czy nienarodzone dziecko może liczyć na rozstrzyganie jego praw w sądzie, czy znajdzie się ...
Sprawiedliwość. Jak mamy rozumieć to słowo? Czy każdy może na to liczyć? Czy nienarodzone dziecko może liczyć na rozstrzyganie jego praw w sądzie, czy znajdzie się ...
,, Ach, gdyby tylko…” Gdyby cisza mogła mówić, pewnie porozumiewałaby się szeptem. Szept ciepłego powiewu owinąłby naszą twarz, karząc nam się zastanowić, co chce ...
Na początku wyjaśnię co to jest Eurostat i dlaczego jego dane należy traktować jako wiarygodne. "Europejski Urząd Statystyczny, Eurostat – urząd Komisji Europejskiej ...
Az strach się bac czytajac o strasznych imigrantach ktorzy szykuja prawdziwa inwazje na Polske. Dziś przeczytalem artykul o mieszkaniach socjalnych sykowanych dla imigrantow w ...
Wyniki pierwszej tury wyborów prezydenckich były dla mnie i zapewne dla wielu innych osób zadziwiające. Przekłamane sondaże pokazywały olbrzymią przewagę Pana Bronisława ...
Ten artykuł jest prognozą MFW . W obecnej sytuacji pandemii i lockdownu wszystko może się zdarzyć. Jak to będzie przekonamy się za pięć lat. Prognoza gospodarcza dla ...
"Owsiak robi wszystko dla dzieci, swoich dzieci! Ujawniamy kuriozalny zapis w statucie fundacji WOŚP Jerzy Owsiak na każdym kroku mówi, że wszystko co robi robi dla ...
"Służby prawne Rady Europejskiej już dwa lata temu przygotowały krytyczną opinię prawną na temat propozycji Komisji Europejskiej ws. mechanizmu praworządności dot ...
Przemoc związana z bronią palną kosztuje USA 229 mld dol. rocznie Aleksandra Ptak-Iglewska Więcej ludzi ginie w Stanach Zjednoczonych od broni niż w wypadkach samochodowych ...
Odpowiedź jest tak rzeczywista, że nawet pewnie zanim już włączyłeś tę stronę padło wiele pomysłów. Szkoda tylko, iż osoby, które to mówią nigdy nie były pijane ...
Do przedruku tego tekstu skłoniły mnie sprzeczne decyzje Jerzego Owsiaka, który najpierw zrezygnował z funkcji prezesa WOŚP a następnie podczas pożegnania pana Pawła ...