Felietony - str 14

  • W wieku pięciu lat...

    W wieku pięciu lat nau­czo­no mnie 'Oj­cze Nasz', nie było is­totne to, że nie ro­zumiałam ani jed­ne­go słowa, ważne było, że wyglądałam na urocze i ...

  • Zapisz Nie zapisuj Anuluj 2

    ROZDZIAŁ I 1 Południe Nowego Roku, to taka wyjątkowa pora, kiedy każdy z nas, budzi się jakby z letargu, po hucznie spędzonej uprzednio nocy. Większość nie pamięta ...

  • ,, Niezrozumienie"

    ,, Niezrozumienie” Kroczyłam twoją drogą, lecz mnie nie widziałeś, Byłam zawsze sobą, lecz nie taką mnie chciałeś, Słuchałam zawsze ciebie, choć nie raz ...

  • Pamiętam ten dzień, gdy urodziłem się…

    Jest to moje pierwsze opowiadanie i jest ono w pełni prawdziwe, więc proszę o szczere komentarze i ocenę. Oto ono: Pamiętam ten wspaniały dzień, W którym urodziłem się ...

  • Drugi dzień pracy

    Zdarzenie jest w pełni prawdziwe. Oto ono: Jestem jeszcze w pracy, Kończę wykładać towar na półki, Światła już zgasły jakąś chwilę temu. Niewiem która to godzina ...

  • Kampania prezydencka

    Pytanie do eksperta "Jakie główne wnioski się Panu nasuwają po obejrzeniu debat: w Końskich i w Lesznie? Artur Wróblewski: Po pierwsze, był to rodzaj unikatowej w ...

  • Gabinet cieni

    Ostatnio miałem trochę wolnego czasu i z nudów zacząłem przeglądać komentarze pod różnymi felietonami. Polecam każdemu, wyjątkowo ciekawa i inspirująca lektura ...

  • Kto czyta książki-żyje podwójnie

    "Kto czyta książki-żyje podwójnie" mawiał Umberto Eco.Ten cytat idealnie podsumowuje to dlaczego sięgamy po książki.Często czujemy się ograniczeni do własnego ...

  • Zakon obrońców Europy

    Jest taka strona, nie będę podawał dokładnej nazwy, ale treści na niej zamieszczane mówią o walce z Islamizacją Europy. Ciągnięty przez ciekawość ludzkiej głupoty ...

  • Kolejna obraza uczuć religijnych

    Nagranie trafiło do sieci. Muzułmanie są wściekli Grupa Rosjanek wykonywała rozgrzewkę przed udziałem w maratonie. Wysportowane kobiety zostały sfilmowane podczas robienia ...