Felietony - str 10

  • Belgijska przepustka

    Benjamin Herman, zdrowy, z resocjalizowany belgijski obywatel, który nie marnował czasu, otrzymanego w ramach przepustki, na jakieś głupie grillowanie, czy niemodne i ...

  • Wszystko ulatuje

    Potrafię marzyć jak nikt na świecie. Nocami proszę Boga o wytrwałość w życiu i miłość bliskich. Cierpliwość z daleka spogląda przez okno, snując zamysły o swoim ...

  • Prawda historyczna wg Stalina

    Zobaczycie jak wygląda prawda. O wielu zdarzeniach można wyrobić sobie zdanie po wielu latach, dopiero po odtajnieniu "Rosja odtajniła raport dla Stalina o Warszawie z 1945 ...

  • Przyznaję się

    Leżę na łóżku i patrzę za okno. Słoneczko przebija się zza chmurki swoimi promieniami, dając mi nadzieję na jutro. Idzie wiosna, mówię do siebie, choć póki co czuć ...

  • Złudzenie czyli bycie idealnym w stylu Instagrama.

    Wszystko musi być perfekcyjne. Perfekcyjny wygląd, no bo to wstyd pokazać się z nieumalowaną twarzą lub rozczochranymi włosami. Idealna praca- od razu najlepiej bardzo ...

  • Trajektoria lotu dusz

    Gdy ma się nockę do zarwania przy rozszerzonej matematyce i cholernie długiej i szczegółowej prezentacji o płytach kompaktowych, czasem trzeba wspomóc się kawą i ...

  • Rozłam w Nowoczesnej

    W mojej ocenie to.koniec tej formacji politycznej. Duża część działaczy regionalnych przechodzi do formacjii Petru o nazwie" Teraz" a 1/3 posłów poszła " za chlebem" ...

  • Wypowiedzi Jana Rokity

    Ponieważ pan Hyde z poprzedniego felietonu uznał za ważny tylko fragment dotyczący sądów wrzucam fragmenty wywiadu z Janem Rokitą. "Wywiad Rokity na Twitterze przypomnieli ...

  • Przemówienie

    Jesteśmy tutaj, aby uczcić ten dzień w historii, kiedy armie alianckie połączyły się w bitwie o odzyskanie tego kontynentu dla Wolności. Przez cztery długie lata ...

  • Proszę oddać

    Pamiętam jak ją zobaczyłem pierwszy raz. Klapeczki, czerwony lakier na paznokciach, bermudy, laptop na którym namiętnie wystukiwała treść, która jeszcze nie była dla ...

  • Torri- dziecko z gwiazd ROZDZIAŁ V

    Rozdział V GWAŁTOWNY I ULEWNY DESZCZ UDERZAŁ W GĘSTĄ KORONĘ DRZEW, A JEGO KROPLE przeciekały między listowiem. Torri przylgnął do pnia. Po chwili nie było nic widać na ...

  • Prowincjonalna prowincja

    Nie jestem pewna, czy ostatnio nie wyraziłam się zbyt wylewnie, czy też ogólnikowo, dlatego postanowiłam, że dodam jeszcze kilka zdań o prawdziwości moich odczuć, doznań ...

  • Mój przyjaciel, mój wróg, mój upadek, moja porażka.

    Cześć, jestem Rien i mam dwadzieścia jeden lat... Nie, nie brzmi to dobrze. To takie sztuczne. Co Wam powie moje przybrane imię, czy wiek? Uproszczę i przedstawię odpowiedź ...