Felietony - str 9

  • Neutralność religijna posunięta do absurdu.

    "Francja. Radio odmawia puszczenia reklamy ze słowem "chrześcijan" Stacja radiowa nie chciała puścić reklamy, w której pada słowo "chrześcijanin" Francuska stacja radiowa ...

  • POLSKA. WIELU NARODÓW lata międzywojennego XX wieku.

    "Naród, który nie szanuje swojej przeszłości, nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości" Do wklejenia tych informacji skłoniła mnie ...

  • Za błędy wywiadu płaci się krwią

    31 sierpnia 1939 roku, w polskich archiwach wojskowych, archiwach wywiadu i kontrwywiadu oraz w archiwach Ministerstwa Spraw Zagranicznych zaczęła się intensywna, trwająca non ...

  • Warszawski wieczór cz.2

    12:53 Owijam mokre włosy ręcznikiem i wychodzę z łazienki. Osuszam palce i odblokowuję telefon, sprawdzam nieprzeczytane wiadomości. Grupa klasowa pierdoli jakieś głupoty ...

  • Cogito ergo sum.

    "Cogito ergo sum."- myślę więc jestem. Tym jakże znanym i mądrym cytatem rozpoczynam dzisiejszą debatę. Czas by poruszyć jakże ważny temat, bowiem przyjmowanie krytyki ...

  • Jeśli możesz, przeczytaj:-)

    Witajcie moi czytelnicy! Cóż, wybaczcie za tak mało czasu poświęconego waszym umysłom, lecz sama nie wiedziałam, że i mój stan umysłu będzie tak intensywnie ...

  • Polacy i rasizm

    Coraz czesciej pojawia sie w mediach problem imigrantow. Coraz wieksza liczba ludzi ktorzy uciekaja przed wojna , bieda i przesladowaniami przemieszcza sie do Europy zachodniej ...

  • Polacy i rasizm cz 3

    Temat emigracji jest tak złożony że trudno będzie znaleźć rozwiązanie pośrednie tzn. takie które będzie zadowalać obie strony konfliktu. Konflikt jest ten głównie ...

  • MODA NA SUKCES W POLSKIEJ POLITYCE

    Patrząc na obecną sytuację na polskiej scenie politycznej, można mieć wrażenie, iż znajdujemy się w centrum akcji, najdłuższego tasiemca naszych czasów, jakim ...

  • Biała rzeka pełna .....

    Tylko nie pędzcie do Londynu żeby pić wodę z Tamizy :) Przedruk z interii. "Ogromna popularność i spożycie środków psychoaktywnych w stolicy Wielkiej Brytanii nie jest ...

  • WYBORY OBYWATELI

    Informacje na temat prawa wyborczego w Polsce i UE. " Czynne prawo wyborcze (prawo wybierania) – prawo przysługujące obywatelom, które zapewnia im możliwość udziału w ...

  • Mój największy wróg z przyszłości

    Kiedyś to było... Założę się, że przynajmniej raz w życiu usłyszeliście/przeczytaliście ten tekst. Jak to bywa w internecie, te słowa były używane zbyt często ...

  • Praktyki dużych sieci hipermarketów.

    W Niemczech żywność jest droższa? Niekoniecznie. Sprawdziliśmy to W Polsce tani olej palmowy, a w Niemczech - znacznie zdrowszy - olej słonecznikowy. Te same chipsy, ten sam ...