Felietony - str 13

  • Poglądy

    Tematem głównym dzisiaj będzie oryginalność. Wpadlam na to przypadkiem. Na asku pewien chlopak zadal mi pytanie. W zasadzie puste pytanie. Cytuje "żeby bylo oryginalnie" no ...

  • ,, Ludzie z przestworzy"

    , , Ludzie z przestworzy!” Hej, postanowiłam, że napiszę felieton dotyczący mojego życia. Niebywałe jest to, ile rzeczy na postrzeganie świata, może zmienić czytana ...

  • Budżet pomocowy Głosowanie

    Sejm przyjął we wtorek ustawę wyrażającą zgodę na ratyfikację decyzji o zwiększeniu zasobów własnych UE. Za opowiedziało się 290 posłów, w tym politycy PiS, Lewicy ...

  • Za Bugiem stoją Rosjanie...

    Tytuł felietonu pochodzi ze znanego, starego kawału, mówiącego, że: "Za Wałęsą stoi Solidarność. Za "Solidarnością" stoi naród. Za narodem stoi kościół Za ...

  • Oskarżony Adolf K.

    Na Youtube można znaleźć (prawie) wszystko. Rozwój Internetu, który dostarczył nam tanie szybkie łącza, oraz rozwój technologii pozwalającej na założenie sobie tanim ...

  • Media . Czy możliwe jest ich odpolitycznienie)

    W latach 2010 - 2015 koalicja PO PSL wraz z prezydentem Bronisławem Komorowskim miała pełnię władzy. Donald Tusk wielokrotnie obiecywał odpolitycznienie mediów. Była nawet ...

  • Rozpacz osoby chorej

    Rozpacz osoby chorej… Zaczekaj, nie odchodź, nie zostawiaj mnie samej. Błagam cię, zostań, choć jeszcze na chwilę. Ja płaczę, słyszysz? Płaczę i boje się, że i tego ...

  • Jestem ciekaw Waszych opinii część druga

    "Pierwsza taka rodzina. Dzieci mają trzech ojców Sąd zgodził się na wpisanie trzech mężczyzn jako ojców w akt urodzenia małej Piper. Ian Jenkins i jego partnerzy Alan ...

  • Fort

    Brama Przemyska to kraina geograficzna w południowo-wschodniej Polsce w pobliżu naszej dzisiejszej granicy z Ukrainą. Charakteryzuje się powstałym w okresie zlodowacenia ...

  • Odsłona uczuć ♥

    Przy każdej osobie jest osoba, która ją wspiera i chroni, okłamuje ona kogo innego by nas chronić... ♥ Brak takiej osoby wprowadza w depresje, łzy, smutek i nie przespane ...

  • Narodowe firmy.

    W Polsce ścierają się dwie koncepcje ekonomiczne. Pierwsza liberałów, która zakłada sprzedaż majątku narodowego międzynarodowym firmom. Druga budowania krajowych firm ze ...

  • ,, W pijanym widzie koła życia"

    ,, W pijanym widzie koła życia” Nagość. Czym jest nagość, jeśli nie dopieszczeniem człowieczeństwa? Człowiek rodzi się nagi. Lecz, gdy dorasta, zaopatruje się w ...

  • CHŁODNYM OKIEM ( po wyborach do PE )

    W dyskusjach prowadzonych przed wyborami obstawiałem zwycięstwo zjednoczonej prawicy , ale nikt nie spodziewał się takiej przewagi. Przy okazji tych wyborów padł kolejny ...

  • życzenia dzisiaj z wczoraj z okazji dnia chłopaka:-)

    Wczoraj był dzień chłopaka. Zatem moi chłopcy, czy też mężczyźni, życzę Wam wszystkiego, czego pragniecie do spełnienia. Oby każdego dnia spoglądały na Was oczy ...